Ομοφώνως εγκρίθηκε χτες, κατά την συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής του Δήμου Ρόδου, η διακήρυξη συνοπτικού πρόχειρου διαγωνισμού για τη φύλαξη από ιδιώτη της Κοιλάδας των Πεταλούδων του Δήμου Ρόδου, έτους 2019 με ενδεικτικό προϋπολογισμό, 59.770,94 ευρώ με ΦΠΑ.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την κατάρτιση των όρων και της μελέτης του πρόχειρου συνοπτικού διαγωνισμού κριτήριο κατακύρωσης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομικής άποψης προσφορά βάσει τιμής, για την ανάδειξη αναδόχου για την υπηρεσία φύλαξης από ιδιώτη της Κοιλάδας των Πεταλούδων του Δήμου Ρόδου.
Η σύμβαση θα έχει ισχύ από την υπογραφή της μέχρι και τις 31/12/2019, ή εναλλακτικά μέχρι την ολοκλήρωση της παράδοσης του συνόλου της υπηρεσίας. Προβλέπεται 6μηνη παράτασή της με τη σύμφωνη γνώμη και των δύο πλευρών, εφόσον δεν υπάρχει υπέρβαση ποσοτήτων και αξιών της σύμβασης. Στους πίνακες έχει υπολογιστεί διάστημα φύλαξης μέχρι τις 31/10/2019. Στην περίπτωση όμως που δεν αναλωθούν οι προβλεπόμενες ώρες για οποιονδήποτε λόγο μέσα σε αυτό το διάστημα, ο Φορέας μπορεί να χρησιμοποιήσει το υπόλοιπο των ωρών φύλαξης μέχρι και τις 31/12/2019. Από εκεί και πέρα όμως, χρειάζεται η σύμφωνη γνώμη και των 2 πλευρών για την παράτασή της.
Οι απαιτήσεις για φύλαξη θα έχουν ως αντικείμενο: «Φύλαξη Κοιλάδας Πεταλούδων Δήμου Ρόδου και άλλα, από 01/05/2019 έως 31/12/2019 και σύμφωνα πάντα με τις ανάγκες κάθε φορά».
Οι υποχρεώσεις του αναδόχου θα πραγματοποιηθούν για το παραπάνω διάστημα, επτά ημέρες την εβδομάδα και οι υπεύθυνοι υπάλληλοι του Δήμου Ρόδου που θα οριστούν για την εύρυθμη λειτουργία της Κοιλάδας Πεταλούδων ανά τακτά χρονικά διαστήματα (10 ημέρες) σε συνεργασία με τον ανάδοχο, θα καθορίζουν τον τρόπο και τον χρόνο φύλαξης, δηλαδή τις θέσεις και τις υποχρεώσεις που έχει ο ανάδοχος για την εύρυθμη λειτουργία της Κοιλάδας Πεταλούδων για κάθε σημείου ξεχωριστά ανάλογα με τις ανάγκες που παρουσιάζονται.
Το 50 % των εργαζομένων που θα απασχοληθούν πρέπει να είναι άνω των 25 ετών ενώ για το άλλο 50 % των εργαζομένων δίνεται η δυνατότητα να είναι και κάτω των 25 ετών.
Το ωράριο θα καθορισθεί από την Υπηρεσία σε συνεργασία με τον Ανάδοχο και θα είναι για επτά μέρες την εβδομάδα (Κυριακές και αργίες).
Το προσωπικό του αναδόχου θα είναι ενδεδυμένο ομοιόμορφα σύμφωνα πάντα με τα καθήκοντα που θα τους ανατεθούν με διακριτικά της εταιρείας του αναδόχου καθώς επίσης και διακριτικά του Δήμου Ρόδου, θα φέρει ιδιόκτητο σύστημα επικοινωνίας, ασύρματους πομποδέκτες, φακό και ατομική σφυρίχτρα.
Το προσωπικό του αναδόχου θα φέρει ομοιόμορφη στολή και θα είναι ίδια από πλευράς ποιότητας και χρώματος, θα πρέπει να έχει λευκό ποινικό μητρώο, άριστο στο είδος του και άψογη συμπεριφορά απέναντι σε τρίτους.
Ο Δήμος διατηρεί το δικαίωμα να αξιώσει την απομάκρυνση κάθε μέλους του προσωπικού του αναδόχου αν αυτό δείξει ολιγωρία ή δεν εκτελεί πλήρως τα καθήκοντά του.
Υποχρέωση του αναδόχου είναι επίσης η τήρηση του βιβλίου στο οποίο θα αναγράφονται καθημερινά τυχόν περιστατικά και θα είναι πάντα στην διάθεση του Δήμου. Αυτό θα θεωρείται κάθε μήνα από τον αρμόδιο υπάλληλο του Δήμου Ρόδου. Επιπρόσθετα, ο ανάδοχος υποχρεώνεται να αποκαθιστά κάθε είδους ζημιά που θα προκληθεί από υπαιτιότητα του προσωπικού του με τελεσίδικη απόφαση από αρμόδιους φορείς του Δημοσίου.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ