Ειδήσεις

Κάηκε ζωντανός ένας 64χρονος Ροδίτης!

Τραγικό θάνατο βρήκε τα ξημερώματα της Παρασκευής, ο 64χρονος Ηλίας Φανούρης, γνωστός στην ροδιακή κοινωνία αλλά και στο πανελλήνιο και ως «Μπρούνο» από την δημοφιλή ταινία – ντοκιμαντέρ «Ο Κολοσσός του Έρωτα».

Ο Μπρούνο από την Ρόδο, ως ένας ειδήμονας του έρωτα, αποκάλυπτε στην κάμερα τα μυστικά του. Αποτελεί σίγουρα ένα κομμάτι της σύγχρονης τουριστικής ιστορίας του νησιού.
Ο «Κολοσσός του Έρωτα», απανθρακώθηκε κάτω από εξαιρετικά περίεργες συνθήκες στο σπίτι του, στην συνοικία του Αγίου Φανουρίου και συγκεκριμένα στην οδό Πεισάνδρου.

Την έρευνα για την εξιχνίαση της υπόθεσης, έχουν αναλάβει οι άνδρες της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρόδου και το Ανακριτικό Τμήμα της ΠΥΡ.
Η Πυροσβεστική Υπηρεσία ειδοποιήθηκε συγκεκριμένα στη 1.30 τα ξημερώματα για τη φωτιά στο συγκεκριμένο σπίτι και κατάφερε να την σβήσει μισή ώρα μετά.
Οι πυροσβέστες εντόπισαν στο εσωτερικό της οικίας περί ώραν 03.30 ένα απανθρακωμένο πτώμα.
Αν και είναι επιφυλακτικοί ως προς την ταυτότητα του πτώματος καθώς δεν έγινε αναγνώρισή του από κάποιους από τους οικείους του, όλα τα στοιχεία συνηγορούν ότι πρόκειται για τον 64χρονο, που ήταν εξάλλου ο μοναδικός κάτοικος στην συγκεκριμένη κατοικία.

Ο 64χρονος φέρεται το τελευταίο διάστημα να είχε συναναστροφές με άτομα που εκδίδονται έναντι αμοιβής στη συνοικία του Αγίου Φανουρίου.
Σύμφωνα με καταθέσεις από περιοίκους το τελευταίο διάστημα σε καθημερινή σχεδόν βάση είχε συνομιλίες και ομηρικούς καβγάδες με κάποιο άγνωστο πρόσωπο μέσω του skype.
Ηλικιωμένη κατέθεσε εξάλλου ότι είχε καβγά πριν από μερικές εβδομάδες με έναν άνδρα ονόματι «Μιχάλη».
Αυτό που έχει προκαλέσει ερωτηματικά στις αρχές είναι πληροφορία που θέλει τον 64χρονο, ο οποίος απασχολείτο τελευταία ως μικροπωλητής σε παραλίες, πουλώντας αλόη, να είχε στην οικία του μεγάλο χρηματικό ποσό αλλά και χρυσά κοσμήματα αξίας, τα οποία προέρχονταν σε μεγάλο ποσοστό από δεσμούς του με ηλικιωμένες αλλοδαπές.

Κανείς δεν πιστεύει ότι η φωτιά προκλήθηκε μόνη της, ενώ το ενδεχόμενο εγκληματικής ενέργειας δεν έχει ακόμη αποκλειστεί και από τον ιατροδικαστή, που διενεργεί με εξαιρετική δυσκολία, λόγω της κατάστασης του πτώματος νεκροψία νεκροτομή.
Ο Μπρούνο δεν φέρεται να έχει συγγενείς στη Ρόδο, ενώ σύμφωνα με πρόσωπα του στενού του περιβάλλοντος έχει μια αδελφή στη Βόρεια Ελλάδα και έναν συγγενή στην Αθήνα.

Μέρος της ελληνικής κουλτούρας των δεκαετιών του ΄70 και του ΄80, το «καμάκι», σημείο αναφοράς για δεκάδες ανέκδοτα, επανήλθε στην επικαιρότητα μέσω του ντοκυμαντέρ «Οι κολοσσοί του έρωτα» («Colossi of love») που προβλήθηκε κατά τη διάρκεια του προπέρσινου Φεστιβάλ Ντοκυμαντέρ Θεσσαλονίκης.
Το ντοκυμαντέρ, που γυρίστηκε από τον Νίκο Μιστριώτη σε σενάριο- δημοσιογραφική έρευνα Μαρίας Κουφοπούλου, εστιάζει σε μια παρέα τεσσάρων πρώην «καμακιών», που απλά, άμεσα και με χιούμορ, δίνουν μια εικόνα της εποχής, που σημάδεψε τις ζωές τους.

Πράγματι, το «καμάκι» έγινε συνώνυμο με τον τρόπο που φλέρταραν κάποιοι Ελληνες όταν, μετά τα χρόνια της χούντας, ο τουρισμός στη χώρα μας αναπτυσσόταν ραγδαία. Το «καμάκι» ήταν ένας νέος τύπος αρσενικού, προερχόμενου από χαμηλά κοινωνικά στρώματα, με συγκεκριμένο κώδικα στο ντύσιμο και στην εκφορά των αγγλικών. Στόχος τους ήταν πάντα ένας: νεαρές, ξένες τουρίστριες στο κρεβάτι.
Πέντε είναι τα πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν στους «Κολοσσούς του έρωτα»: ο Μπρούνο, που είχε δηλώσει ότι εξακολουθούσε να βρίσκεται στις επάλξεις, «χτυπώντας» κυρίες, ο 51χρονος Γιάννης, ιδιοκτήτης της θρυλικής ντισκοτέκ «Ηighway» και παντρεμένος πλέον με Φινλανδέζα, ο 42χρονος Γιώργος, που παντρεύτηκε Δανέζα χορεύτρια στριπτίζ, ο 44χρονος Τάκης, παντρεμένος με Νορβηγίδα, και η Τάρζα, 51χρονη Φινλανδέζα που ήρθε στην Ελλάδα ως ξεναγός και την πρώτη νύχτα γνώρισε τον μετέπειτα Ελληνα σύζυγό της με τον οποίο έκανε δύο παιδιά.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου