Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου Ιωάννης Παππάς, εκπροσώπησε τον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, στους εορτασμούς της 77ης επετείου απελευθέρωσης της Αθήνας από τα κατοχικά στρατεύματα.
![]()
Ο κ. Παππάς παρευρέθηκε στην έπαρση Σημαίας, στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης καθώς και στην κατάθεση στεφάνων που πραγματοποιήθηκε στο μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, παρουσία της ΑΕ, Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













