Αποφασισμένη να βάλει οριστικό τέλος στις «παθογένειες» παρελθόντων ετών οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα, να δημιουργούνται πολλά προβλήματα στην ορθή λειτουργία αλλά και στα έσοδα της δημοτικής επιχείρησης, είναι η διοίκηση της ΔΕΥΑΡ.
Αυτό υπογράμμισε μιλώντας στη «δημοκρατική» ο γενικός διευθυντής της, κ. Γιώργος Υψηλάντης, ξεκαθαρίζοντας πως ‘αυτή η… ιστορία, τελειώνει εδώ!’
«Δυστυχώς, η οικονομική κατάσταση της δημοτικής επιχείρησης εξακολουθεί να είναι πολύ δύσκολη. Πρόσφατα το δημοτικό συμβούλιο Ρόδου ενέκρινε την πρόταση για δανειοδότηση της ΔΕΥΑΡ με ένα ποσό άνω των 3εκ. ευρώ –σύμφωνα με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου την οποία επικαλεστήκαμε. Βέβαια, χρειάζεται κάποιος χρόνος για να διευθετηθεί το ζήτημα και να προχωρήσει η διαδικασία εκταμίευσης του ποσού προς την ΔΕΥΑΡ. Ωστόσο, παρά τις δυσκολίες, η δημοτική επιχείρηση επιβιώνει οριακά.
Δεν αφήνουμε εκκρεμότητες, ούτε στην μισθοδοσία του προσωπικού, στις ασφαλιστικές εισφορές, ούτε στις υποχρεώσεις μας στην Δ.Ο.Υ. και παράλληλα, εξυπηρετούμε τους συναλλασσομένους (προμηθευτές, εργολάβους κ.λπ.) στον βαθμό που μπορούμε» όπως είπε.

Η ΝΕΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
ΜΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΉΣ
ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Την ίδια ώρα, η δημοτική επιχείρηση ετοιμάζεται να ανεβάσει στο διαδίκτυο μία νέα ιστοσελίδα μέσα από την οποία οι καταναλωτές θα ενημερώνονται για όλα τα προϊόντα, υπηρεσίες κ.λπ. αλλά και μπορούν να κάνουν τις πληρωμές τους με πιο εύκολο τρόπο χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία τους στα γραφεία της ΔΕΥΑΡ.
«Πέρα από το περιεχόμενό της που έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και την χρησιμότητά της, είναι ιδιαίτερα σημαντικό το θέμα, για ένα συγκεκριμένο λόγο: για πρώτη φορά η ΔΕΥΑΡ, ενσωματώνει και δύο ηλεκτρονικές εφαρμογές πληρωμής. Μέχρι τώρα, οι πελάτες μας, είχαν την δυνατότητα να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους μέσω internet banking ή στις τράπεζες ή στα ταμεία.
Από τώρα και στο εξής, μπαίνοντας στην ιστοσελίδα μας, θα έχουν διπλή επιλογή: είτε να κάνουν γρήγορη πληρωμή με τον λογαριασμό τους (με κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής και στοιχεία) είτε να χρησιμοποιούν την εφαρμογή ‘mydeyar’ όπου ο καθένας, εγγράφεται ως χρήστης με τους δικούς του κωδικούς και θα έχει την δυνατότητα να βλέπει όλες τις εκκρεμότητες, την κίνηση του λογαριασμού του, τις ρυθμίσεις, τις πληρωμές κ.λπ.
Η εφαρμογή θα είναι στην ιστοσελίδα, στα Tablets, κινητά και άλλα. Εκτιμούμε ότι με αυτή την εφαρμογή θα βοηθήσουμε πολύ και τους πελάτες μας με την ψηφιακή εποχή», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της επιχείρησης.

ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ!
Κληθείς να σχολιάσει τις «παθογένειες» παρελθόντων ετών οι οποίες έχουν ως αποτέλεσμα, να δημιουργούνται πολλά προβλήματα στην ορθή λειτουργία της ΔΕΥΑΡ όπως π.χ. οι παράνομες συνδέσεις και οι συνδέσεις για την άρδευση, ο κ. Υψηλάντης ξεκαθάρισε τα εξής:
«Είναι μια κατάσταση, παγιωμένη εδώ και δεκαετίες! Ας ξεκινήσουμε από τον τρόπο με τον οποίο γίνονταν οι μετρήσεις. Στην ουσία… δεν γίνονταν μετρήσεις! Και εκπλήσσομαι με αυτά που βλέπω σήμερα.
Με το πρόσχημα ότι δεν υπήρχε το απαραίτητο προσωπικό, σε πολλές περιοχές δεν γίνονταν μετρήσεις καθόλου και είτε, δεν αποστέλλονταν λογαριασμοί είτε αποστέλλονταν με την ένδειξη: κατά προσέγγιση! Αυτή η ιστορία, τελειώνει εδώ!
Ήδη οι καταμετρητές που βγαίνουν για να μετρήσουν, δεν έχουν τα παλιά τεφτέρια. Κρατούν τα απαραίτητα Tablets, πηγαίνουν στο ρολόι, πληκτρολογούν την ένδειξη του μετρητή και αυτομάτως, βλέπουμε στην υπηρεσία όλα τα στοιχεία. Τίποτε λοιπόν, δεν θα είναι στο… περίπου και στο ανεξέλεγκτο.
Βγαίνουν πλέον οι υπάλληλοι μαζί και με εργολάβους ανά δημοτική ενότητα να κάνουν καταγραφές σε όλο το νησί. Παρ’ όλα αυτά θα συνεχίσουν να βγαίνουν λογαριασμοί κατά προσέγγιση, μέχρι να γίνουν ακριβείς καταγραφές στους μετρητές και αλλαγές μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Μιλάμε για αρκετές χιλιάδες μετρητές οπότε θα χρειαστεί χρόνος».
Επιπλέον, η εκ βάθρων αλλαγή στις μετρήσεις και η καταγραφή των μετρητών, έφερε και άλλες εκπλήξεις. Σε πολλές περιοχές της πόλης της Ρόδου, δεν είχαν γίνει καθόλου μετρήσεις εδώ και…. χρόνια!
«Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βγουν κάποιοι λογαριασμοί αρκετά αυξημένοι. Όμως, οι πελάτες μας θα πρέπει να γνωρίζουν ότι από τώρα και στο εξής, όλα θα μετρώνται με τον ορθό τρόπο. Εάν δουν κάτι τέτοιο, θα πρέπει να έρθουν στα γραφεία της ΔΕΥΑΡ, να υποβάλουν αίτημα ώστε να αφαιρεθούν οι χρεώσεις και να γίνεται η καταμέτρηση, με ορθό τρόπο, εφεξής.
Επίσης θα ήθελα να καλέσω τους καταναλωτές που έχουν μετρητές στο όνομα του ιδιοκτήτη, να το επανεξετάσουν με προσοχή. Υπάρχουν περιπτώσεις ανθρώπων που έχουν φύγει από την ζωή, που έχουν πουλήσει τα ακίνητά τους ή εάν κάποιος που ενοικίαζε ένα σπίτι να έχει φύγει και να έχει αφήσει απλήρωτους λογαριασμούς.
Όλα αυτά θα πρέπει να ξεκαθαριστούν ώστε να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε σωστά. Να έρθουν στα γραφεία της ΔΕΥΑΡ, με το Ε9 για ‘επικαιροποίηση’ και σύμβαση στο όνομά τους ή να φέρουν και τους ενοικιαστές τους. Με αυτό τον τρόπο, θα ξέρουμε κι εμείς σε ποιους θα απευθυνόμαστε…» κατέληξε ο κ. Υψηλάντης.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ