Στο συλλυπητήριο ψήφισμα της για τον θάνατο της Ευαγγελίας Παυλή η Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου αναφέρει τα εξής:
Με μεγάλη λύπη πληροφορηθήκαμε τον απροσδόκητο χαμό της συναδέλφου Παυλή Ευαγγελίας καθηγήτριας του κλάδου ΠΕ02 φιλολόγων.
Η Ευαγγελία καθηγήτρια του 4ου ΓΕΛ Ρόδου υπήρξε συνεπέστατη εκπαιδευτικός, αφοσιωμένη στο καθήκον της και με
βαθιά ενσυναίσθηση για τους μαθητές της, με αγάπη για την εκπαίδευση και τους
συναδέλφους της.
Η απώλεια της αφήνει ένα μεγάλο κενό στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Εκφράζουμε τα ειλικρινή συλλυπητήρια στην οικογένειά και τους οικείους της.
Το ΔΣ του συλλόγου εκπαιδευτικών της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης της
Α΄ Δωδεκανήσου, ομόφωνα αποφάσισε:
1. Να εκφράσει τα συλλυπητήριά του στην οικογένεια της συναδέλφου.
2. Να δημοσιευθεί το παρόν ψήφισμα
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














