Ειδήσεις

Υπ. Παιδείας: Σε διαβούλευση το ν/σχ για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών – Αλλάζει η ρύθμιση για την κατανομή των μαθητών

Αλλαγές σε δύο ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για την αξιολόγηση, που προέκυψαν μετά τη διαβούλευση με αρμόδιους φορείς και κόμματα, ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας.

Οι δύο αλλαγές, αφορούν την κατανομή των μαθητών ανά τμήμα και τις θέσεις των στελεχών εκπαίδευσης.

Ειδικότερα όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο τύπου του υπουργείου, «με αμείωτους ρυθμούς εξακολουθεί να προχωρά η διαβούλευση και οι συζητήσεις με αρμόδιους φορείς επί του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την «Αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών», όπως αναφέρει το υπουργείο Παιδείας.

Στο πλαίσιο της επεξεργασίας του σχεδίου νόμου, συνεχίζεται ο διάλογος με τις κοινοβουλευτικές ομάδες της αντιπολίτευσης. Η ηγεσία του Υπουργείου συναντήθηκε με εκπροσώπους του ΚΙΝΑΛ και του ΜέΡΑ25, ενώ συνομίλησε και με εκπροσώπους της Ελληνικής Λύσης, σε μία ιδιαίτερα γόνιμη και εποικοδομητική διαδικασία ανταλλαγής απόψεων. ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ δεν θέλησαν να προσέλθουν στο διάλογο, παρά την πρόσκληση που τους απηύθυνε η Υπουργός Νίκη Κεραμέως, προκειμένου να ληφθούν υπόψη οι προτάσεις τους αρχικά προ της διαβούλευσης και προ της κατάθεσης του νομοσχεδίου στη Βουλή.

Σε συνέχεια της υιοθέτησης ιδεών και της συμπερίληψης προτάσεων της εκπαιδευτικής κοινότητας και των φορέων, δρομολογούνται ήδη τροποποιήσεις στο νομοσχέδιο. Ενδεικτικά, τις θέσεις των στελεχών εκπαίδευσης θα διεκδικούν εκπαιδευτικοί του δημοσίου τομέα και η κατανομή των μαθητών στα τμήματα θα γίνεται αλφαβητικά».

Να θυμίσουμε πως το άρθρο 85 του πολυνομοσχεδίου όριζε  τα εξής σε ότι αφορά την κατανομή των μαθητών:

“Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων δύνανται να καθορίζονται γενικά ή ειδικά κριτήρια, βάσει των οποίων κατανέμονται οι μαθητές σε τμήματα. Τα κριτήρια κατανομής των μαθητών/τριών περιλαμβάνουν ενδεικτικώς: (α) την ποσοτική αναλογία μαθητών/τριών, (β) τις ειδικότερες μαθησιακές ανάγκες των μαθητών/τριών και (γ) τη διαμόρφωση ομάδων με στόχο τη διευκόλυνση της κοινωνικής ένταξης και μαθησιακής προόδου των μαθητών/τριών. Με την ίδια απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων πραγματοποιείται η κατανομή των μαθητών/τριών σε τμήματα, η οποία πρέπει να είναι ισόρροπη.”

 

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου