Την περιοχή είχε ενημερώσει με δετίο τύπου η υπηρεσία . Συγκεκριμένα το δελτίο ανέφερε :
“Σας ενημερώνουμε ότι σήμερα Πέμπτη 11/09/2014 και από 09:30 έως και 13:00 περίπου θα γίνει διακοπή υδροδότησης λόγω βλάβης στο δίκτυο ύδρευσης στην περιοχή της ΑΝΑΛΗΨΗΣ.
Ζητούμε την κατανόηση των κατοίκων “.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















