Με ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της η ΕΠΣΔ, ενημέρωσε τα σωματεία της Δωδεκανήσου, ότι μέχρι τις 30 Ιουνίου θα πρέπει να έχουν καταθέσει τις φορολογικές τους δηλώσεις.
Αναλυτικά η ανακοίνωση είναι η εξής:
«Ενημερώνουμε τα σωματεία της δυναμής μας ότι έως τις 30 Ιουνίου 2015 οφείλουν να καταθέσουν την φορολογική τους δήλωση. Οποιαδήποτε καθυστέρηση επιφέρει πρόστιμο».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













