Στην γραμμή των Δωδεκανήσων θα είναι από σήμεερα Τρίτη 10/9, το BLUE STAR 1, αντικαθιστώντας το ΑΣΤΕΡΙΩΝ ΙΙ.
Να θυμίσουμε, πως το πλοίο της BLUE STAR FERRIES, χθες Δευτέρα 9/9, ολοκλήρωσε την παρουσία του στο απογευματινό δρομολόγιο της Παροναξίας.
Πηγή: ellinikiaktoploia.net
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














