ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ανατροπή στην καταβολή εισφορών από χιλιάδες επιχειρήσεις

news room 1 λεπτό ανάγνωση
ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΙΝ. ΑΣΦΑΛ.

Μέσω του δια­τρα­πε­ζι­κού συ­στή­μα­τος ΔΙΑΣ και με χρήση ενός μο­να­δι­κού 30ψή­φιου κω­δι­κού που αντι­στοι­χεί σε κάθε Αριθ­μό Μη­τρώ­ου Ερ­γο­δό­τη ή Αριθ­μό Μη­τρώ­ου Οι­κο­δο­μι­κο­τε­χνι­κού Έργου και ονο­μά­ζε­ται “Ταυ­τό­τη­τα Πλη­ρω­μής Τρε­χου­σών Ει­σφο­ρών” θα κα­τα­βάλ­λο­νται, από τις 5 Σε­πτεμ­βρί­ου, όλες οι ει­σφο­ρές στο ΙΚΑ.

Σύμ­φω­να με εγκύ­κλιο του Τα­μεί­ου, ο 30ψή­φιος κω­δι­κός θα απο­δί­δε­ται άπαξ και δεν θα με­τα­βάλ­λε­ται ενώ όλοι οι ερ­γο­δό­τες, πε­ρι­λαμ­βα­νο­μέ­νου και του Δη­μο­σί­ου, θα κα­τα­βά­λουν τις τρέ­χου­σες ασφα­λι­στι­κές ει­σφο­ρές στα πι­στω­τι­κά ιδρύ­μα­τα με τη χρήση της Τ.Π.Τ.Ε, ανε­ξαρ­τή­τως μι­σθο­λο­γι­κής πε­ριό­δου ει­σφο­ρών.

  • Οι απο­γε­γραμ­μέ­νοι ερ­γο­δό­τες του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ μπο­ρούν να ενη­με­ρω­θούν για την Ταυ­τό­τη­τα Πλη­ρω­μής Τρε­χου­σών Ει­σφο­ρών που τους απο­δό­θη­κε μέσω του λο­γα­ρια­σμού χρή­στη στο δια­δι­κτυα­κό τόπο του Ι.Κ.Α.- Ε.Τ.Α.Μ. Μά­λι­στα κατά την υπο­βο­λή της Α.Π.Δ. και μετά την ολο­κλή­ρω­ση της, με το απο­δει­κτι­κό πα­ρα­λα­βής θα ενη­με­ρώ­νο­νται για τον κω­δι­κό (Τ.Π.Τ.Ε.), ο οποί­ος τους έχει απο­δο­θεί και με τον οποίο πρέ­πει να κα­τα­βά­λουν τις τρέ­χου­σες ει­σφο­ρές μέσω των πι­στω­τι­κών ιδρυ­μά­των.
  • Για τους ερ­γο­δό­τες που θα απο­γρα­φούν από τις 5/9/2016 και μετά, η Τ.Π.Τ.Ε. θα απο­δί­δε­ται και θα γνω­στο­ποιεί­ται με το έντυ­πο από­δο­σης του Αιρ­θμού Μη­τρώ­ου.

Η ΕΓΚΥ­ΚΛΙΟΣ

Η Διοί­κη­ση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ γνω­στο­ποιεί την έναρ­ξη εφαρ­μο­γής διεκ­πε­ραί­ω­σης των τα­μεια­κών συ­ναλ­λα­γών μέσω του δια­τρα­πε­ζι­κού συ­στή­μα­τος ΔΙΑΣ με χρήση ενός μο­να­δι­κού 30ψή­φιου κω­δι­κού που αντι­στοι­χεί σε κάθε Αριθ­μό Μη­τρώ­ου Ερ­γο­δό­τη (Α.Μ.Ε.) ή Αριθ­μό Μη­τρώ­ου Οι­κο­δο­μο­τε­χνι­κού Έργου (Α.Μ.Ο.Ε.) και ονο­μά­ζε­ται Ταυ­τό­τη­τα Πλη­ρω­μής Τρε­χου­σών Ει­σφο­ρών (Τ.Π.Τ.Ε.). Η Τ.Π.Τ.Ε. θα απο­δο­θεί κε­ντρι­κά σε κάθε Αριθ­μό Μη­τρώ­ου Ερ­γο­δό­τη ή Αριθ­μό Μη­τρώ­ου Οι­κο­δο­μο­τε­χνι­κού Έργου του Ι.Κ.Α.- Ε.Τ.Α.Μ. προ­κει­μέ­νου να πραγ­μα­το­ποιού­νται οι κα­τα­βο­λές των τρε­χου­σών ασφα­λι­στι­κών ει­σφο­ρών μέσω του δια­τρα­πε­ζι­κού συ­στή­μα­τος ΔΙΑΣ με τη χρήση του εν λόγω 30ψή­φιου (Τ.Π.Τ.Ε.) χωρίς ανα­φο­ρά σε μι­σθο­λο­γι­κή πε­ρί­ο­δο, Α.Μ.Ε. ή Α.Μ.Ο.Ε. και Α.Φ.Μ.. Ση­μειώ­νου­με ότι ο κω­δι­κός Τ.Π.Τ.Ε. θα απο­δί­δε­ται άπαξ και δεν θα με­τα­βάλ­λε­ται. Όλοι οι ερ­γο­δό­τες Κοι­νών Επι­χει­ρή­σε­ων, Οι­κο­δο­μο­τε­χνι­κών Έργων και Δη­μο­σί­ου θα κα­τα­βά­λουν τις τρέ­χου­σες ασφα­λι­στι­κές ει­σφο­ρές στα πι­στω­τι­κά ιδρύ­μα­τα με τη χρήση της Τ.Π.Τ.Ε. από 05/09/2016 και στο εξής.

ΑΠΟ­ΓΕ­ΓΡΑΜ­ΜΕ­ΝΟΙ ΕΡ­ΓΟ­ΔΟ­ΤΕΣ

Οι απο­γε­γραμ­μέ­νοι ερ­γο­δό­τες του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ μπο­ρούν να ενη­με­ρω­θούν για την Ταυ­τό­τη­τα Πλη­ρω­μής Τρε­χου­σών Ει­σφο­ρών (Τ.Π.Τ.Ε.) που τους απο­δό­θη­κε μέσω του λο­γα­ρια­σμού χρή­στη που δια­τη­ρούν στο δια­δι­κτυα­κό τόπο του Ι.Κ.Α.- Ε.Τ.Α.Μ. Επί­σης οι ερ­γο­δό­τες κατά την υπο­βο­λή της Α.Π.Δ. και μετά την ολο­κλή­ρω­ση της, με το απο­δει­κτι­κό πα­ρα­λα­βής θα ενη­με­ρώ­νο­νται για τον κω­δι­κό (Τ.Π.Τ.Ε.), ο οποί­ος τους έχει απο­δο­θεί και με τον οποίο πρέ­πει να κα­τα­βά­λουν τις τρέ­χου­σες ει­σφο­ρές μέσω των πι­στω­τι­κών ιδρυ­μά­των.

ΕΡ­ΓΟ­ΔΟ­ΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟ­ΓΡΑ­ΦΟΥΝ

Για τους ερ­γο­δό­τες που θα απο­γρα­φούν (κοι­νές επιχ/σεις και οι­κο­δο­μο­τε­χνι­κά έργα) από την ημε­ρο­μη­νία εφαρ­μο­γής (05/09/2016) και μετά η Τ.Π.Τ.Ε. θα απο­δί­δε­ται και θα γνω­στο­ποιεί­ται στον ερ­γο­δό­τη με το έντυ­πο από­δο­σης του Α.Μ.Ε. ή Α.Μ.Ο.Ε. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΡΗ­ΣΤΕΣ ΟΠΣ/ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (ΥΠΟ­ΚΑ­ΤΑ­ΣΤΗ­ΜΑ­ΤΑ) Η Τ.Π.Τ.Ε. θα απει­κο­νί­ζε­ται στα στοι­χεία Μη­τρώ­ου Ερ­γο­δο­τών σε ει­δι­κό πεδίο. Τα πι­στω­τι­κά ιδρύ­μα­τα από 05/09/2016, θα δέ­χο­νται τα­μεια­κές συ­ναλ­λα­γές για κα­τα­βο­λή τρε­χου­σών ει­σφο­ρών Κοι­νών Επι­χει­ρή­σε­ων ή Οι­κο­δο­μο­τε­χνι­κών Έργων μόνο μέσω του εν λόγω 30ψή­φιου κω­δι­κού (Τ.Π.Τ.Ε.) ανε­ξαρ­τή­τως μι­σθο­λο­γι­κής πε­ριό­δου ει­σφο­ρών.

Εφι­στού­με την προ­σο­χή στους ερ­γο­δό­τες και στους εκ­προ­σώ­πους τους (λο­γι­στές) στην ορθή χρήση της αντί­στοι­χης ταυ­τό­τη­τας: • Τρέ­χου­σες ει­σφο­ρές ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (30ψηφίο) – Τ.Π.Τ.Ε. • Βε­βαιω­μέ­νες οφει­λές ΚΕΑΟ (20ψηφίο) – Ταυ­τό­τη­τα Οφει­λέ­τη Κατά συ­νέ­πεια όσες τρέ­χου­σες ει­σφο­ρές κα­τα­βλη­θούν από την ανω­τέ­ρω ημε­ρο­μη­νία (05/09/2016) θα πρέ­πει να κα­τα­βάλ­λο­νται μόνο με Τ.Π.Τ.Ε. (30ψή­φιου κω­δι­κού).

Ημε­ρη­σία

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

Ένα πάτημα, χωρίς λογαριασμό. Μία ψήφος ανά συσκευή.

Σχολιασμός άρθρου

Προσθέστε ένα σχόλιο

Εμφανίζεται μετά από έγκριση · το e-mail δεν δημοσιεύεται0 / 2000

Τα σχόλια εκφράζουν τον σχολιαστή, όχι τη Δημοκρατική. Όροι σχολιασμού

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται. Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση· το e-mail δεν δημοσιεύεται.

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει.