Υψηλά στις προτιμήσεις των Σκανδιναβών παραμένει η Ρόδος και οι προοπτικές για τις αφίξεις από τη συγκεκριμένη αγορά φέτος είναι πολύ καλές.

Αισιοδοξία για τις αφίξεις από τη Σκανδιναβική αγορά δημιούργησαν τα στοιχεία που παρουσίασε σε εκδήλωση προχθές το απόγευμα ο Διευθυντής προϊόντων της TUI Nordic κ. Stefen Hansen.
Πιο συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκε στο Rodos Palace η ετήσια εκδήλωση «Annual Partner Meeting» προς τιμή των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων της Ρόδου.

Βραβεύθηκαν σε διάφορες κατηγορίες τα καλύτερα ξενοδοχεία σύμφωνα με τα αποτελέσματα ικανοποίησης των πελατών της TUI Nordic.

Επιπλέον ο κ. Stefen Hansen παρουσίασε τη στρατηγική του ομίλου για το έτος 2015 και αναφέρθηκε στις εξελίξεις από την τουριστική αγορά της Σκανδιναβίας. Όπως επισημάνθηκε, η διοργάνωση της εκδήλωσης «Annual Partner Meeting» δείχνει τις στενές και εξαιρετικές σχέσεις τις οποίες η TUI Nordic διατηρεί με την τουριστική αγορά της Ρόδου και σχεδιάζει να επεκτείνει περαιτέρω.

Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών υψηλόβαθμα στελέχη της TUI Nordic, μεταξύ των οποίων ο Διευθυντής Προϊόντων κ. Stefen Hansen ο Περιφερειακός Διευθυντής της TUI Ελλάς Ρόδου και Νοτιοανατολικού Αιγαίου κ. Μάνος Ντουλγκέρης, ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου κ. Αντώνης Καμπουράκης, οι αντιπρόεδροι κκ Α. Σολούνιας και Αντα Καραγιάννη, ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων κ. Γιώργος Ματσίγκος, ο διευθυντής του ΠΡΟΤΟΥΡ κ. Χ. Παλογιαννίδης και αρκετοί επιχειρηματίες που ασχολούνται με τον τουρισμό.

«Συμμετείχαμε στην εκδήλωση για να απονείμουμε βραβεία σε ξενοδοχεία που έχουν τιμηθεί από τους πελάτες μας», δήλωσε ο κ. Stefen Hansen και πρόσθεσε ότι τα τελευταία έξι χρόνια έχουν γίνει μεγάλα βήματα σχετικά με την υψηλή ποιότητα στις υπηρεσίες που παρέχονται από τα ξενοδοχεία.
«Η Ρόδος έχει καταφέρει σε όλα τα επίπεδα των ξενοδοχείων να έχει υψηλά στάνταρτς σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών», τόνισε ο κ. Stefen Hansen και πρόσθεσε πως η Ρόδος μπορεί να προσελκύσει τουρίστες υψηλού επιπέδου.

«Η Ρόδος μπορεί να προσελκύσει τουρίστες υψηλού επιπέδου. Δεν είναι όμως αυτό αρκετό. Υψηλού επιπέδου υπηρεσίες πρέπει να απολαμβάνουν όλοι οι τουρίστες», τόνισε ο Διευθυντής Προϊ όντων της TUI Nordic.
Ομιλώντας στην εκδήλωση ο κ. Stefen Hansen παρουσίασε τη στρατηγική που θα ακολουθήσει ο όμιλος. Αναφέρθηκε και στον προγραμματισμό που γίνεται από την TUI για τη δημιουργία νέων ξενοδοχειακών μονάδων. Μίλησε για τη δυναμική που έχουν αναπτύξει και στη Ρόδο τα τελευταία χρόνια οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα στους μεγάλους τουρ οπερέιτορς.
«Δημιουργούν κάποια προβλήματα στους μεγάλους τουρ οπερέιτορς σχετικά με τη διάθεση των τουριστικών πακέτων», τόνισε ο κ. Stefen Hansen.

«Ξέρουμε πως και οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους είναι μέρος του παιχνιδιού. Ξέρουμε πως ήρθαν για να δραστηριοποιηθούν στον τουρισμό. Θα πρέπει να παίζουν όμως με ίσους όρους. Δεν γίνεται να λαμβάνουν συνεχώς βοήθεια από τις τοπικές αρχές. Δεν μπορούν να έρχονται μερικά χρόνια σε ένα προορισμό και να εξαφανίζονται και οι μεγάλοι τουρ οπερέιτορς να μην έχουν την ίδια αντιμετώπιση», δήλωσε ο κ. Stefen Hansen.
Ο κ. Stefen Hansen υπογράμμισε πως η TUI Nordic κατέχει το 33% της αγοράς.

“Είμαστε περήφανοι γιατί η TUI Nordic έχει μερίδιο αγοράς σε ποσοστό 33%. Αυτό οφείλεται και στη συνεργασία που έχουμε με τα ξενοδοχεία και τους εκπροσώπους μας στη Ρόδο. Στόχος μας είναι να αυξήσουμε ακόμη περισσότερο τη δύναμή μας”, τόνισε ο κ. Hansen.

«Είμαστε ικανοποιημένοι από τη δραστηριοποίησή μας στη Ρόδο. θέλουμε να αυξήσουμε περισσότερο το μερίδιο αγοράς. Είμαστε έτοιμοι να επενδύσουμε στον προορισμό και να διαθέσουμε νέα προϊόντα», δήλωσε ο κ. Stefen Hansen.

Σε ερώτηση σχετικά με την εξέλιξη των αφίξεων από τη Σκανδιναβία στη Ρόδο το φετινό καλοκαίρι αλλά και το επόμενο, ο κ. Stefen Hansen δήλωσε:
«Στο πρόγραμμά μας είναι να φέρουμε στη Ρόδο 115.000 άτομα. Οι τουρίστες που θα έρθουν από τη Σκανδιναβία θα είναι περισσότεροι. Για το καλοκαίρι του 2015 οι αφίξεις θα φθάσουν τις 121.000».
«Η Ρόδος είναι φανταστικός προορισμός. Οι τουρίστες μένουν ικανοποιημένοι και θέλουν να έρθουν ξανά για διακοπές. Είμαστε περήφανοι που έχουμε αναπτύξει συνεργασία με επιχειρήσεις του νησιού, δήλωσε ο κ. Stefen Hansen.
Σε ερώτηση σχετικά με την επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν ο κ. Stefen Hansen δήλωσε πως θα πρέπει να βρεθούν οι τρόποι για να επιτευχθεί ο στόχος.

«Μας ενδιαφέρει η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου αλλά αυτό θα πρέπει να γίνει προσεκτικά. Για μας οι μήνες Απρίλιος, Μάιος και Οκτώβριος είναι πολύ δύσκολοι. Αναγκαστήκαμε να κάνουμε πολλές προσφορές για να έχουμε πληρότητες», δήλωσε ο κ. Stefen Hansen.

Κατά την ομιλία του ο κ. Stefen Hansen αναφέρθηκε με πολύ θετικά σχόλια και στο ξύλινο πεζοδρόμιο που συνδέει την «Κολόνα» με το εμπορικό λιμάνι και τον ποδηλατόδρομο, που κατασκευάζεται στην περιοχή του Φαληρακίου. Τόνισε πως κάθε χρόνο παρατηρεί, με εξαίρεση την περιοχή Αφάντου, βελτίωση της εικόνας του νησιού μας.

«Πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για την βράβευση των ξενοδοχείων με τα οποία συνεργάζεται ο όμιλος. Η ποιότητα βλέπουμε πως είναι πολύ υψηλή. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος γιατί τιμήθηκαν και μικρά ξενοδοχεία. Η TUI Nordic αγαπά τη Ρόδο και θέλει να αυξήσει τη δύναμη της”, δήλωσε ο κ. Μάνος Ντουλγκέρης και πρόσθεσε πως το νησί μας μαζί με την Κρήτη είναι στην κορυφή των προτιμήσεων των Σκανδιναβών.
“Τα στελέχη του ομίλου βλέπουν πολύ θετικά την επιμήκυνση της σεζόν. Για να επιτευχθεί ο στόχος θα πρέπει να βοηθήσουν και οι φορείς του νησιού μας”, τόνισε ο κ. Ντουλγκέρης.
«Τιμήθηκαν ξενοδοχεία του νησιού μας από την TUI . Αποδεικνύεται πως η Ρόδος είναι ψηλά στις προτιμήσεις των τουριστών. Αυτό μας ικανοποιεί. Οι Σκανδιναβοί ψηφίζουν για μια φορά ακόμη Ρόδο», δήλωσε ο αντιπρόεδρος της ΕΞΡ κ. Α. Σολούνιας.

Τα βραβεία απονεμήθηκαν ως εξής:
Gold
Pearl (7,69) FF
Annapolis Inn (9,30) FFF
Lindos Mare (9,39) FFFF
Lindos Blu (9,65) FFFFF
Silver
Parmasol ( 7,61) FF
Cactus ( 8,19) FFF
Kalithea Horizon Royal (9,20) FFFF
Elysium Resort & Spa (9,33)) FFFFF
Bronze
Alexandra (7.56) FF
Ibiscus (8,15) FFF
Dionysos (8.54) FFFF
Atrium Platinum Resort & Spa(9,14) FFFFF
Best Hotel Cleaning (Gold)
Lindos Blu (9,83)
Best Hotel Staff Service (Gold)
Lindos Blu (9,91)
Best NPS (Gold)
Atlantica Aegean Park (75)

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ