Ρεπορτάζ

Matthias Bansa, εκπρόσωπος TUI: «Στόχος μας η επιμήκυνση της σεζόν»

Την πρόθεση του μεγάλου Ομίλου TUI για αγαστή συνεργασία στο πλαίσιο των σχεδίων που έχουν για την ενίσχυση του Τουριστικού προϊόντος σε Ρόδο και Κρήτη, εξέφρασε με δηλώσεις του προς την «δημοκρατική», ο εκπρόσωπος της TUI κ. Matthias Bansa (Senior Manager TUI Group OperationCentre & Manager Navigation TUI Group / Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου TUI Group Operations Center & της Διαχείριση Πλοήγησης της TUI Group).
Επιπλέον, διαβεβαίωσε πως οι επισκέπτες που επιλέγουν την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό είναι υψηλής οικονομικής στάθμης και δεν ψάχνουν να κάνουν διακοπές, με προϋπόθεση αποκλειστικά και μόνον τις χαμηλές τιμές και τα πολύ φτηνά πακέτα διακοπών.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ποια είναι τα βασικά σχέδια του Ομίλου TUI και εάν είναι εφικτή η προοπτική της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου για την Ρόδο, υπογράμμισε τα εξής:
«Αυτό που μπορώ να πω είναι πως την περασμένη χρονιά έγιναν κάποιες προσπάθειες να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο με πτήσεις του Ομίλου TUI Fly προς την Κρήτη και την Ρόδο, τον Μάρτιο αλλά και τον Οκτώβριο μέχρι τον Νοέμβριο. Δεν είμαι ακόμη σε θέση να σας πω με σιγουριά ότι αυτή η προσπάθεια ήταν επιτυχημένη (και να σας δώσω αυτή την στιγμή αναλυτικά νούμερα) αλλά αυτό που μπορώ να σας πω είναι πως για τη νέα τουριστική περίοδο οι πτήσεις θα ξεκινήσουν από τον προσεχή Απρίλιο και ότι οι πτήσεις από κάποιες χώρες όπως π.χ. η Μεγάλη Βρετανία θα είναι αυξημένες.
Αυτός είναι ο βασικός μας στόχος στην TUI όσον αφορά τον Ελληνικό Τουρισμό και πιστεύω πως αυτό αποτελεί και τον βασικό στόχο των τοπικών παραγόντων, σχετικά με την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου».
Σε άλλη ερώτηση σχετικά με τις τιμές των πακέτων και αν είναι αρκετά ελκυστικά για τους επισκέπτες μας, ο κ. Bansa (αν και δεν είναι ο καθ ύλην αρμόδιος γι’ αυτό) δήλωσε: «Πιστεύω ότι οι τιμές μας, απευθύνονται σε όλους. Και για τους επισκέπτες που έχουν να ξοδέψουν πολλά αλλά και για εκείνους που έχουν περιορισμένη δυνατότητα.
Η προσωπική μου αίσθηση είναι ότι οι επισκέπτες που προτιμούν την Ελλάδα είναι υψηλής οικονομικής στάθμης. Είναι λιγότεροι εκείνοι που προτιμούν τα πολύ χαμηλά πακέτα για την Ελλάδα».

Κληθείς να σχολιάσει τους ανταγωνιστές μας, που προσφέρουν πάρα πολύ χαμηλά πακέτα σε πολύ ελκυστικές τιμές, ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου TUI Group Operations Center & της Διαχείριση Πλοήγησης της TUI Group, δήλωσε: «Η προσωπική μου εκτίμηση είναι πως υπάρχουν οι επισκέπτες που έχουν διαφορετικές επιλογές.
Είναι εκείνοι που επιλέγουν να κάνουν διακοπές κοιτάζοντας μόνον τις χαμηλές τιμές, οι τουρίστες που διαθέτουν υψηλότερο μπάτζετ και θέλουν καλύτερης ποιότητας διακοπές –επιλέγοντας καλύτερα ξενοδοχεία, εκδρομές, φαγητό, διασκέδαση και όχι μόνον ήλιο και παραλία. Κατά την γνώμη μου, αυτή η κατηγορία επιλέγει ως επί το πλείστον την Ελλάδα και τα νησιά.
Οπωσδήποτε θα πάνε στην παραλία για να απολαύσουν τον ήλιο και την θάλασσα αλλά θα ψάξουν και άλλα πράγματα να κάνουν, δραστηριότητες, επισκέψεις σε πολιτιστικούς χώρους κ.λπ.»

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου