Ο Ροδιακός Σύλλογος Αυτοκίνησης κόβει την προσεχή Τρίτη τη βασιλόπιτα του, στο ξενοδοχείο Plaza και εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση: «Την προσεχή Τρίτη 14 Ιανουαρίου και ώρα 20:00 ο Ροδιακός Σύλλογος Αυτοκίνησης θα κόψει τη βασιλόπιτα του, στο ξενοδοχείο Plaza, στο κέντρο της πόλης. Ο Ρ.Σ.Α. περιμένει όλα τα μέλη του και τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού για την κοπή της βασιλόπιτας, την ανταλλαγή ευχών και μία πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση για το αγαπημένο μας άθλημα»…
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














