Χωρίς τηλεοπτική στέγη παραμένουν οι 11 από τις 14 ομάδες της Basket League, μεταξύ των οποίων και ο Κολοσσός. Στη χθεσινή συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΣΑΚΕ συζητήθηκε η πρόταση, που έχει καταθέσει η ΕΡΤ για τα τηλεοπτικά δικαιώματα των 11 ΚΑΕ της STOIXIMAN.GR Basket League. Απόφαση δεν λήφθηκε. Την επόμενη εβδομάδα ο πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΣΑΚΕ θα έχουν νέα συνάντηση με τους εκπροσώπους της ΕΡΤ. Επίσης, ομόφωνα αποφασίστηκε η ανανέωση της συνεργασίας με την εταιρία Metlife για την ασφάλιση των παικτών και με το πρόγραμμα Sunergy για την τεχνική και στατιστική ανάλυση αγώνων και παικτών.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















