Ανακοίνωση με την οποία ευχαριστεί τον ΓΑΣ Ιάλυσος για την φιλοξενία του στο «Οικονομίδειο», εξέδωσε η ΠΑΕ Διαγόρας.
Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
«Η διοίκηση της ΠΑΕ Γ.Σ. Διαγόρας 1905, ευχαριστεί θερμά τη διοίκηση του ΓΑΣ Ιάλυσος και όλους όσους συνέβαλαν για την άριστη φιλοξενία που έτυχε η ομάδα μας στον αγώνα Κυπέλλου στο ‘’Οικονπμίδειο’’ δημοτικό γήπεδο Ιαλυσού.
Παρόμοιες φιλοξενίες ενισχύουν την πραγματική ιδέα του αθλητισμού και ως εκ τούτου την σύσφιξη των σχέσεων των μελών της αθλητικής οικογένειας του νησιού μας. Αποτελεί δε παράδειγμα προς μίμηση για όλους μας».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














