ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Επιστρεπτέα Προκαταβολή 2: Ανοίγει η πλατφόρμα για αιτήσεις – Προθεσμία έως 15 Ιουλίου

news room 1 λεπτό ανάγνωση
ιός οικονομία
Μέγεθος γραμμάτων

Ανοί­γει η ηλε­κτρο­νι­κή πλατ­φόρ­μα της ΑΑΔΕ στο ΜyBusinessSupport για πάνω από 100.000 δι­καιού­χους της επι­στρε­πτέ­ας προ­κα­τα­βο­λής 2, ώστε να υπο­βά­λουν αί­τη­ση για να λά­βουν τα χρή­μα­τα που δι­καιού­νται.

Σύμ­φω­να με την κοινή υπουρ­γι­κή από­φα­ση των υπουρ­γών Οι­κο­νο­μι­κών και Ανά­πτυ­ξης και Επεν­δύ­σε­ων, οι δι­καιού­χοι έχουν προ­θε­σμία έως τις 15 Ιου­λί­ου για να υπο­βά­λουν τις αι­τή­σεις τους.

•    Το ελά­χι­στο ποσό που μπο­ρούν να ει­σπρά­ξουν είναι 2.000 ευρώ για επι­χει­ρή­σεις οι οποί­ες δεν απα­σχο­λούν προ­σω­πι­κό

•    έως 4.000 ευρώ όσοι απα­σχο­λούν από 1 έως 5 ερ­γα­ζό­με­νους

•    έως 8.000 ευρώ για επι­χει­ρή­σεις με 6-20 ερ­γα­ζό­με­νους

•    έως 15.000 ευρώ για επι­χει­ρή­σεις με 21-50 ερ­γα­ζό­με­νους

•    έως 30.000 ευρώ για επι­χει­ρή­σεις με πε­ρισ­σό­τε­ρους από 50 ερ­γα­ζό­με­νους.

Όσοι δι­καιού­χοι είχαν λάβει χρή­μα­τα από τον πρώτο κύκλο της επι­στρε­πτέ­ας προ­κα­τα­βο­λής και πε­ρι­λαμ­βά­νο­νται στους δι­καιού­χους της επι­στρε­πτέ­ας προ­κα­τα­βο­λής 2 τότε θα αφαι­ρε­θεί το ποσό που ήδη έλα­βαν από τον πρώτο κύκλο. Όπως ση­μειώ­νε­ται η ελά­χι­στη ενί­σχυ­ση δεν μπο­ρεί να είναι κάτω από 2.000 ευρώ.

Δείτε εδώ ολό­κλη­ρη την υπουρ­γι­κή από­φα­ση.

Πώς θα γίνει η επι­στρο­φή των χρη­μά­των

Με βάση την από­φα­ση, το ετή­σιο επι­τό­κιο ανέρ­χε­ται σε 0,94%. Η απο­πλη­ρω­μή του ποσού ξε­κι­νά τον Ια­νουά­ριο του 2022 καθώς έως τις 31 Δε­κεμ­βρί­ου 2021 πα­ρέ­χε­ται άτοκη πε­ρί­ο­δος χά­ρι­τος. Μετά τη πα­ρέ­λευ­ση της πε­ριό­δου χά­ρι­τος, το ποσό θα επι­στρα­φεί σε 40 ισό­πο­σες μη­νιαί­ες δό­σεις οι οποί­ες θα κα­τα­βάλ­λο­νται την τε­λευ­ταία μέρα κάθε μήνα.

Αν ο κύ­κλος ερ­γα­σιών της επι­χεί­ρη­σης, ένα έτος μετά τη λήψη της ενί­σχυ­σης είναι μειω­μέ­νος κατά 70% σε σχέση με το ύψος του κύ­κλου ερ­γα­σιών ανα­φο­ράς ή των ακα­θά­ρι­στων εσό­δων ανα­φο­ράς, τότε θα επι­στρα­φεί το 70% του ποσού της ενί­σχυ­σης που έλαβε ο δι­καιού­χος μέσω της επι­στρε­πτέ­ας προ­κα­τα­βο­λής.

Δυ­να­τό­τη­τα επι­στρο­φής του 60% της ενί­σχυ­σης έχουν οι επι­χει­ρή­σεις οι οποί­ες την 1η Ιου­νί­ου απα­σχο­λού­σαν πε­ρισ­σό­τε­ρους από 20 ερ­γα­ζό­με­νους εφό­σον δια­τη­ρή­σουν κατά μέσο όρο των αριθ­μό των ερ­γα­ζο­μέ­νων που απα­σχο­λού­σαν την 1η Ιου­νί­ου με βάση τα στοι­χεία του συ­στή­μα­τος ΕΡ­ΓΑ­ΝΗ έως και την 1η Ιου­νί­ου.

Πα­ράλ­λη­λα, η επι­χεί­ρη­ση που θα λάβει την επι­στρε­πτέα προ­κα­τα­βο­λή θα πρέ­πει να δια­τη­ρή­σει έως το τέλος Οκτω­βρί­ου  τον αριθ­μό των ερ­γα­ζο­μέ­νων που απα­σχο­λού­σε την 1η Ιου­νί­ου με βάση τα στοι­χεία του συ­στή­μα­τος ΕΡ­ΓΑ­ΝΗ.

Βα­σι­κός στό­χος του οι­κο­νο­μι­κού επι­τε­λεί­ου είναι οι εκτα­μιεύ­σεις να ξε­κι­νή­σουν αυτή την εβδο­μά­δα και να έχουν ολο­κλη­ρω­θεί το πρώτο 10ημερο του Ιου­λί­ου. Πα­ράλ­λη­λα, όπως ανα­κοί­νω­σε και ο πρω­θυ­πουρ­γός, τον Αύ­γου­στο θα υπάρ­ξει και νέος τρί­τος κύ­κλος επι­στρε­πτέ­ας προ­κα­τα­βο­λής ύψους ακόμα 1 δισ. ευρώ με βάση τον τζίρο για τους μήνες Ιού­νιο-Ιού­λιο.

Πηγή: skai.gr

 

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.