Όπως έγινε γνωστό, σήμερα το απόγευμα προγραμματίστηκε νέα τηλεδιάσκεψη των προέδρων των οκτώ πρωταθλητών του πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας, στην οποία θα κλήθηκαν και κυβερνητική βουλευτές.
Οι οκτώ πρωταθλητές προσκάλεσαν τους βουλευτές της εκάστοτε περιοχής τους, προκειμένου να ακούσουν τις θέσεις των ομάδων, αλλά να εκφράσουν και οι ίδιοι τις απόψεις τους για την επόμενη ημέρα του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Οι οκτώ πρωταθλητές της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας είναι οι Α.Σ. Ρόδος, Πανσερραϊκός, Αλμωπός Αριδαίας, Αστέρας Βλαχιώτη, Καλλιθέα, ΑΕΠ Κοζάνης, Πιερικός, Επισκοπή».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













