Ειδήσεις

Η Ε. Κουντουρά κάνει απολογισμό της “εθνικής στρατηγικής που απογείωσε τον τουρισμό”

Ο τουρισμός είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της εθνικής μας οικονομίας, φέρνει άμεσα έσοδα, θέσεις εργασίας και έχει μετρήσιμα αποτελέσματα.

Με την ανάληψη αυτού του υπουργείου γνωρίζαμε ότι έπρεπε να κάνουμε στοχευμένες και γρήγορες κινήσεις και να πάρουμε πρωτοβουλίες προκειμένου να διασφαλίσουμε, ότι η φετινή χρονιά θα είναι μια ακόμη καλύτερη χρονιά, ένα στοίχημα για εμάς που όπως αποδεικνύεται κερδίσαμε.

Τα μεγέθη του τουρισμού έως τώρα, ξεπερνούν τις αρχικές μας προσδοκίες. Από τα στοιχεία που έχουμε κι όπως προβλέπουν όλοι οι τουριστικοί φορείς πάμε για νέα ρεκόρ αφίξεων. Το 2014 είχαμε 22 εκατ. τουρίστες και 13,5 δισ. ευρώ έσοδα. Το 2015 δείχνει να κλείνει με 26 εκατ. τουρίστες και έσοδα να ξεπερνούν τα 15 δισ. ευρώ.

Δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να υλοποιούμε μια εθνική τουριστική στρατηγική και με τις συντονισμένες προσπάθειες όλων των παραγόντων του Υπουργείου επιτύχαμε τους βασικούς της στόχους που ήταν:

– επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

– διείσδυση σε νέες αγορές του εξωτερικού και καθιέρωση απευθείας πτήσεων

– θεσμοθέτηση και προώθηση των Θεματικών και Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού

– συνεργασία με τις περιφέρειες και τον ιδιωτικό τουριστικό τομέα για την προβολή και την προώθηση του Τουρισμού

– κωδικοποίηση της Τουριστικής Νομοθεσίας

– προσέλκυση νέων τουριστικών επενδύσεων & προώθηση υπαρχόντων.

Καταφέραμε να ξεμπλοκάρουμε επενδύσεις που λίμναζαν και επιταχύναμε τις διαδικασίες νέων επενδύσεων συνολικά ύψους πάνω από 2 δισ., οι οποίες θα δημιουργήσουν και νέες θέσεις εργασίας. Εργαστήκαμε εντατικά και στοχευμένα για να εξασφαλίσουμε αυξημένη χρηματοδότηση του ΕΣΠΑ στον τουριστικό τομέα.’Ετσι άμεσα ξεκινά πρόγραμμα στήριξης μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων ύψους 50 εκατ. ευρώ.

Παρά τις κρίσιμες πολιτικές εξελίξεις μέσα στην περίοδο της τουριστικής αιχμής, με άμεσες και συντονισμένες ενέργειες και σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία, φροντίσαμε έτσι ώστε, οι ξένοι επισκέπτες μας να απολαύσουν χωρίς κανένα πρόβλημα τις διακοπές τους αλλά και οι επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου να μην αντιμετωπίσουν δυσλειτουργίες στις επιχειρήσεις τους.

Κάναμε έναν αγώνα δρόμου στο επίπεδο της επικοινωνίας, με προσωπικές συνεντεύξεις στα ξένα ΜΜΕ, δελτία τύπου και επαφές με τους ξένους Tour-operators καθώς και επιτυχημένες δράσεις προβολής και ενημέρωσης σε συνεργασία με τον ΕΟΤ και τις πρεσβείες μας. Ενημερώσαμε και καθησυχάσαμε τους τουρίστες που ήταν στην Ελλάδα αλλά και όσους ήθελαν να επισκεφτούν τη χώρα μας ότι η Ελλάδα παραμένει ένας κορυφαίος και ασφαλής τουριστικός προορισμός. Ταυτόχρονα καταφέραμε να αντιστρέψουμε το αρνητικό κλίμα και την ανασφάλεια που καλλιεργούσαν όλο αυτό το διάστημα τα ξένα ΜΜΕ και εξυπηρετούσαν συμφέροντα ανταγωνιστών, ώστε να τραυματίσουν τον Ελληνικό τουρισμό και την εικόνα της Ελλάδος.

Επίσης η τελευταία πολύ σημαντική πρωτοβουλία για να ενισχύσουμε τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, που έκανε και τη διαφορά, ήταν η δημιουργία της εθνικής καμπάνιας Happening Now;#GreekSummer στο Διαδίκτυο, υπενθυμίζοντας σε όλους ότι, το μοναδικό Ελληνικό καλοκαίρι «συμβαίνει τώρα». Οι κρατήσεις αυτές ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας δικαιώνοντας τις προσπάθειές μας.

Σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα, μαζί με τους φορείς του τουριστικού κλάδου, θέσαμε τα θεμέλια για να συνεχιστεί αυτή η ανοδική πορεία του τουρισμού και την επόμενη χρονιά.

euro2day.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου