Ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης, έμεινε βραδινές ώρες χθες, το Θ/Γ “MARIAM” σημαίας Τόγκο, με πέντε (05) αλλοδαπούς επιβαίνοντες, 3,6 ν.μ. από την ακτή “ΑΝΤΟΝΙ ΚΟΥΙΝ” Ρόδου.
Το “MARIAM” το οποίο εντοπίστηκε από περιπολικό σκάφος Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. στο πλαίσιο περιπολίας του, αποκατέστησε τη βλάβη με ιδία μέσα και συνοδεία του περιπολικού Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. κατέπλευσε στο λιμένα “ΚΟΛΩΝΑΣ” Ρόδου, όπου κατόπιν ελέγχου από την οικεία Λιμενική Αρχή, απέπλευσε για συνέχιση του πλου του προς λιμένα Βηρυτού.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














