Ξεκινάει η ηλεκτρονική ροή των εγγράφων στο Δήμο Ρόδου. Αυτό ανακοίνωσε χτες, ύστερα από σύσκεψη που είχε με τους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες, ο αντιδήμαρχος Διοικητικής Εξυπηρέτησης του Πολίτη και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης κ. Γιάννης Καμπούρης, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.
«Η ηλεκτρονική ροή των εγγράφων στο Δήμο Ρόδου ξεκινάει σύντομα και θα εφαρμοστεί υποχρεωτικά σε όλες τις διευθύνσεις του Δήμου, σύμφωνα με το σχετικό χρονοδιάγραμμα:
– από την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2020, οι Διευθύνσεις Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, του Προγραμματισμού, της Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών, Τροχαίου Υλικού, Διοικητικών Υπηρεσιών και το Πρωτόκολλο, θα εισαχθούν στην ηλεκτρονική ροή
– στις 7 Σεπτεμβρίου 2020 θα ακολουθήσουν και άλλες διευθύνσεις και μέχρι το τέλος του μηνός θα έχει ολοκληρωθεί για όλες τις διευθύνσεις
Σκοπός αυτής της διαδικασίας είναι να μπορεί ο πολίτης να παίρνει ‘Πρωτόκολλο’ από τον Δήμο Ρόδου ηλεκτρονικά, είτε μέσα από το κινητό τηλέφωνο, είτε μέσα από το Tablet κ.λπ. Αυτό θα διευκολύνει πλέον η εξυπηρέτηση του πολίτη που θα μπορεί να λαμβάνει αριθμό πρωτοκόλλου, με ηλεκτρονικό τρόπο, από τις αρχές Οκτωβρίου», όπως ανέφερε.
Ο κ. Καμπούρης ανακοίνωσε επίσης ότι ξεκίνησε η διαδικασία εκσυγχρονισμού στον ΧΥΤΑ όπου θα καταγράφεται όλη η δραστηριότητα (με το ζυγολόγιο κ.λπ.): «Θα τοποθετηθούν κάμερες με τις οποίες θα παρακολουθούμε τι ζυγίζεται ώστε να γίνεται και η διασταύρωση των στοιχείων. Ο δήμαρχος κ. Αντώνης Καμπουράκης, έβαλε ακόμη πιο ψηλά τον πήχη ώστε η κάμερα να καταγράφει κάθε αντικείμενο που έρχεται με τα φορτηγά στον ΧΥΤΑ με αυτόματο τρόπο κ.λπ. Από εκεί και πέρα, θα συνεχίσουμε τον εκσυγχρονισμό ώστε να καταγράφονται όλα και να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα με τα στοιχεία».
Όσον αφορά στην προγραμματική σύμβαση την οποία θα υπογράψει ο Δήμος Ρόδου με τον Δήμο Τρικκαίων, ο αντιδήμαρχος ανέφερε ότι δεν είναι αναγκαίο να περάσει προς έγκριση από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, οπότε θα προχωρήσει πιο γρήγορα, πλέον, η διαδικασία για να υπογραφεί.
Επιπροσθέτως, έχει ήδη ξεκινήσει η διασύνδεση ανάμεσα στις Δημοτικές Ενότητες, τις Τοπικές Κοινοτητες κ.λπ. με τα ληξιαρχεία, τα δημοτολόγια και τις υπηρεσίες, με κάμερες και μικρόφωνα προκειμένου να υπάρχει η δυνατότητα να γίνονται τηλε-διασκέψεις με τα κεντρικά γραφεία, τις διευθύνσεις και τις υπηρεσίες του Δήμου Ρόδου. «Μόλις ολοκληρωθούν όλα αυτά, θα συνδέσουμε και το πρόγραμμα ‘Βοήθεια στο Σπίτι’ ενώ θα διαθέσουμε βαλιτσάκια με τις Πρώτες Βοήθειες και στο πιο απομακρυσμένο μέρος του νησιού. Ευελπιστώ και πιστεύω ότι με αυτό τον τρόπο θα γίνουμε –αυτό που λέμε ‘Ένας Δήμος’! Στην καθημερινότητα, υστερούμε αρκετά και είναι απαραίτητο να προχωρήσουμε στον πλήρη εκσυγχρονισμό του Δήμου μας».
Να σημειωθεί ότι στον Δήμο Ρόδου έχει ξεκινήσει η εφαρμογή του GDPR –ένα πρόγραμμα που αφορά τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων. Την επόμενη εβδομάδα θα πραγματοποιηθεί συνάντηση με τους διευθυντές του Δήμου Ρόδου όπου θα γίνει εκτενής ενημέρωση για τον τρόπο με τον οποίο πλέον, ο Δήμος Ρόδου θα συλλέγει, επεξεργάζεται και θα διαχειρίζεται προσωπικά δεδομένα κάθε μορφής.
«Αυτό θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και… 20 χρόνια! Ο Δήμος είναι εκτεθειμένος ανά πάσα στιγμή, καθώς η εφαρμογή αυτή GDPR αποτελεί ευρωπαϊκή οδηγία. Εμείς την ολοκληρώσαμε, ξεκίνησε η ενημέρωση ανά διεύθυνση και την επόμενη εβδομάδα θα ανακοινώσουμε αναλυτικά για τις λεπτομέρειες».
Όσον αφορά την εξέλιξη του ‘Τελέ-Δημος’ ο αντιδήμαρχος ανέφερε πως ο κόσμος δεν έχει ακόμη ανταποκριθεί όσο θα έπρεπε αλλά θα συνεχιστεί η προσπάθεια επικοινωνίας και ενημέρωσης (και διά ζώσης) σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες και Τοπικές Κοινότητες.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ