Τοπικές Ειδήσεις

«Μίνι» απολογισμός για τη δημοτική επιχείρηση συγκοινωνιών «ΡΟΔΑ»

Σε μίνι-απολογισμό πεπραγμένων προέβη χτες σε συνέντευξη Τύπου, ο πρόεδρος της ΔΕΣ ΡΟΔΑ κ. Δημήτρης Τσίκκης. Όπως είπε, ήταν ένας πολύ δύσκολος χειμώνας, λόγω της κρίσης που δημιούργησε η πανδημία του κορωνοϊού αλλά η δημοτική επιχείρηση κατάφερε να σταθεί στα πόδια της και να ετοιμαστεί για την φετινή τουριστική σεζόν.
«Με την βοήθεια του δημάρχου κ. Αντώνη Καμπουράκη, καταφέραμε να βρούμε κεφάλαια και να πληρώσουμε τα ανελαστικά έξοδα της ΔΕΣ ΡΟΔΑ, τις μισθοδοσίες, τη συντήρηση των οχημάτων καθώς επίσης και τα καύσιμα. Μπορεί η φετινή τουριστική σεζόν να έχει ξεκινήσει, αλλά δεν υπάρχει ακόμη μεγάλη κίνηση στην μεταφορά των επιβατών. Περιμένουμε μετά τις 15 Ιουνίου να υπάρξει αύξηση για να μπορέσουμε να έχουμε έσοδα και να αντεπεξέλθουμε στις ανάγκες της επιχείρησης. Επίσης, ολοκληρώθηκε η διαδικασία των προσλήψεων εκτάκτου προσωπικού μέσω προκήρυξης του ΑΣΕΠ. Περιμένουμε τα αποτελέσματα την επόμενη εβδομάδα για δέκα οδηγούς οχημάτων και δύο μηχανικούς», ανέφερε ο κ. Τσίκκης.
Ο πρόεδρος της ΔΕΣ ΡΟΔΑ είπε ότι ήδη προχώρησε η προμήθεια πέντε ανακατασκευασμένων και σύγχρονων οχημάτων που διαθέτουν κλιματισμό, Wi-Fi δωρεάν και εκδίδουν ηλεκτρονικό εισιτήριο.
«Αυξήσαμε κατά 100% τον στόλο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων μας, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν στην Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου με στόχο να εξυπηρετούν τους κατοίκους μέσα στο μνημείο αλλά και τους επισκέπτες μας, με πέντε διαφορετικά δρομολόγια σε καθημερινή βάση, δωρεάν. Έχουμε υπογράψει προγραμματική σύμβαση με τον Δήμο Ρόδου και ευελπιστούμε ότι το πρόγραμμα θα ξεκινήσει στις 15 Ιουνίου», είπε ο κ. Τσίκκης.
Στόχος της ΔΕΣ ΡΟΔΑ είναι να αυξηθεί η πυκνότητα των δρομολογίων, ειδικά για την δυτική πλευρά του νησιού ανά εικοσάλεπτο από το κέντρο της πόλης της Ρόδου μέχρι το Παραδείσι και ανά 45λεπτο, μέχρι και την Σορωνή.
Την ίδια ώρα, γίνονται επισκευές και αισθητική αναβάθμιση στο κτήριο που στεγάζεται η επιχείρηση ενώ σημαντική θεωρήθηκε η συνάντηση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα με τον εκπρόσωπο της Κομισιόν, κ. Ράσμουσεν.
«Ο κ. Ράσμουσεν είναι εκπρόσωπος της Κομισιόν, επικεφαλής της Regio για την Ελλάδα και την Κύπρο όσον αφορά στην σχεδίαση των χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων. Είχαμε συνάντηση προ 10ημέρου στη ΔΕΥΑΡ και μετά στη ΔΕΣ ΡΟΔΑ. Διαπίστωσαν ύστερα από σχετική έρευνα ότι η δημοτική επιχείρηση, έχει καλύτερη λειτουργία σε σχέση με τις ανάλογες της Πάτρας και του Ηρακλείου, κι έτσι αποφάσισαν να μας βοηθήσουν ώστε να μπορέσουμε να αντικαταστήσουμε το 50% του στόλου της. Σε τηλε-διάσεκψη που έγινε, αποφασίστηκε να ενταχθεί η ΔΕΣ ΡΟΔΑ μαζί με τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας, στα προγράμματα αντικατάστασης του στόλου. Πολύ σύντομα θα κατατεθεί σχετική πρόταση στο υπουργείο Μεταφορών κι εμείς θα έχουμε την ευκαιρία να προτείνουμε την αντικατάσταση κατά 95% του στόλου μας με ηλεκτροκίνητα λεωφορεία. Επιπλέον, προχωρούμε με το πρόγραμμα ‘Αντώνης Τρίτσης’ όπου καταθέσαμε ολοκληρωμένο φάκελο για χρηματοδότηση τριών λεωφορείων (ύψους 1,7εκ. ευρώ) και περιμένουμε την σχετική έγκριση. Τέλος, εγκρίθηκε και υπεγράφη η αντικατάσταση 60 στεγάστρων μέσα στην πόλη της Ρόδου και σε κάποια πιο μακρινά χωριά του νησιού (όχι αυτά που έχει αγοράσει η εταιρεία Καζίνο)».
Ερωτηθείς σχετικά με τα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία της Μεσαιωνικής Πόλης, δήλωσε ότι θα είναι πέντε συνολικά και θα εκτελούν πέντε διαφορετικά δρομολόγια μέσα στο μνημείο από τις 8 το πρωί έως τις 12 το βράδυ ενώ ο στόλος θα περιλαμβάνει ένα όχημα – ασθενοφόρο για να εξυπηρετεί τους κατοίκους καθώς επίσης και ένα ειδικά διασκευασμένο όχημα για ΑΜΕΑ.
Τέλος, να σημειωθεί ότι θα δρομολογηθούν τα μίνι-μπας για να αποσυμφορηθεί η κυκλοφορία έξω από την Μ.Πόλη αλλά και οι χώροι στάθμευσης κοντά στο λιμάνι, για τους πολίτες και τους επισκέπτες μας.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου