Ένα «αιχμηρό» μήνυμα για τη συνεδρίαση της κοινοβουλευτικής ομάδας της Νέας Δημοκρατίας ανέβασε ο Γιάννης Μιχελάκης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter.
«Η Κ.Ο. θα συνεδριάσει. Θα αφήσουν τους βουλευτές να μιλήσουν ή θα έχουμε τον γνωστό μονόλογο; Οι βουλευτές τι θα κάνουν;», αναφέρει στο «τιτίβισμά» του ο «γαλάζιος» βουλευτής.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













