Το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ρόδου συγχαίρει τη Μαρία Καραγιάννη για τα νέα της καθήκοντα ως διευθύντρια του Κεντρικού καταστήματος ΟΑΕΔ Ρόδου.
Επιτέλους ακούσαμε και ένα καλό νέο, μπήκε ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση. Λαμβάνοντας υπόψη μας τον ζήλο που επέδειξε ως υπάλληλος του υποκαταστήματος ΟΑΕΔ, Αρχαγγέλου, πιστεύουμε ότι η κ. Καραγιάννη θα αντεπεξέλθει επάξια στα νέα της καθήκοντα.
Ρόδος , 2 Οκτωβρίου 2020
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)
















ΤΠρακτικες του παρελθοντος που χρεωκοπισαν τη χωρα κατα παραβαση καθε νομημοτητας.Χωρις αξιολογηση και προκηρυξη της θεσης!! Μπραβο Ν.Δ.
Ο Μητσοτακης τα γνωριζει αυτα!!?