Ρεπορτάζ

Ξενοδοχειακή επιχείρηση της Ρόδου υπέβαλε μήνυση κατά της ΔΕΔΔΗΕ και παντός άλλου υπευθύνου

Mήνυση κατά δύο εκπροσώπων της ΔΕΔΔΗΕ και κατά παντός άλλου υπευθύνου της επιχείρησης για συκοφαντική δυσφήμιση Ανώνυμης Εταιρίας, υπέβαλε ενώπιον της Εισαγγελέως Πλημμελειοδικών Ρόδου, ξενοδοχειακή επιχείρηση της Ρόδου.
Η εταιρία δραστηριοποιείται από το έτος 1993 και μέχρι σήμερα ανελλιπώς με την εκμετάλλευση του ξενοδοχειακού συγκροτήματος στην Ρόδο.
Το ξενοδοχείο έχει ανεγερθεί σε οικόπεδο 15 στρεμμάτων και αποτελείται από 65 δωμάτια, διαθέτει πισίνα, εστιατόριο, μπαρ και επιπλέον προσφέρει στον ανοιχτό και άριστα επιμελημένο κήπο του όλες τις δυνατότητες για μαζική ψυχαγωγία.
Πίσω από την πισίνα και ακριβώς στην οριογραμμή της ιδιοκτησίας της με την παρακείμενη οικοπεδική μερίδα έχει κατασκευάσει από μπετόν ένα μικρό κτίσμα που φέρει εξωτερική μεταλλική πόρτα και κλειδαριά, στο οποίο στεγάζεται μετρητής της ΔΕΗ και τα συνδεμένα καλώδια.
Τα κλειδιά του κατασκευάσματος αυτού έχουν παραδοθεί από 25ετία και πλέον στους εκπροσώπους της ΔΕΗ, για λογαριασμό της οποίας προέβησαν σ’ αυτήν την κατασκευή.
Τη συντήρηση, επίβλεψη και διατήρηση της καλής κατάστασης του κτίσματος ανέλαβε, όπως υποστηρίζει η εταιρεία, αποκλειστικά η ΔΕΗ, η οποία κατείχε και τα κλειδιά.
Κάθε δίμηνο ή μήνα ανάλογα εμφανίζετο ο ελεγκτής, που κατέγραφε τα στοιχεία του μετρητή, πριν εκδοθεί ο σχετικός λογαριασμός, ο οποίος τους απεστέλλετο μετά από ορισμένο χρονικό διάστημα.
Η κατασκευή, όπως υποστηρίζει, ελέγχεται τακτικά και μόνιμα, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά και συνεπώς για κάθε μορφής αλλοίωση ή φθορά ή πρόκληση βλάβης στα καλώδια υπήρχε δυνατότητα άμεσης αντίληψης και πληροφόρησής της για το γεγονός αυτό.
Ενόψει της οικονομικής κρίσης και του τεράστιου προβλήματος στις πληρωμές των πρακτορείων με τα οποία είχε συνεργασία στο πλαίσιο της σύμβασης allotment που είχε υπογράψει ήταν φυσικό, όπως συνέβη και σε πλείστες άλλες όμοιες  περιπτώσεις να βρεθεί εκπρόθεσμη στην καταβολή των υποχρεώσεών της προς τη ΔΕΗ.
Μετά την ανακοίνωση του προγράμματος ρύθμισης σε 36 μηνιαίες δόσεις, η εταιρεία υπέγραψε συμφωνητικό ρύθμισης οφειλών με ημερομηνία 28-04-2016, καταβάλλοντες τόσον την πρώτη δόση όσον και τις επόμενες στη συνέχεια.
Μέχρι τότε δεν είχε περιέλθει σε γνώση της κανένα άλλο γεγονός ούτε οι υπάλληλοι ή οι εκπρόσωποι της παρόχου εταιρίας την ενημέρωσαν για οποιαδήποτε βλάβη στο μετρητή ή άλλου είδους φθορά ή παραβίαση του μεταλλικού σκεπάσματος του κτίσματος που υπήρχε για τη ΔΕΗ.
Μετά την πρώτη δόση της ρύθμισης και αφού παρήλθε χρονικό διάστημα ενός περίπου μηνός παρέλαβε, εντελώς αιφνιδιαστικά έγγραφο της ΔΕΔΔΗΕ, με το οποίο κατηγορείται εμμέσως πλήν σαφώς για ρευματοκλοπή.
Αναφέρει συγκεκριμένα στο εν λόγω έγγραφο ότι κατά τον έλεγχο που έγινε στις 17-6-2015 διαπιστώθηκαν ευρήματα παραβίασης στον μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας.     Συγκεκριμένα διαπιστώθηκαν καμμένα καλώδια  με αποτέλεσμα να καταγράφεται το 1/3 της καταναλωθείσας ενέργειας.
Παρότι από την ημέρα ελέγχου και μετά παρήλθε έτος και οι τεχνικοί ελεγκτές επανεμφανίζετο τακτικά για την καταγραφή των στοιχείων του μετρητή, η ξενοδοχειακή εταιρεία, τονίζει ότι δεν είχε λάβει γνώση ούτε κλήθηκε ποτέ, παρότι είχαν ευρεθεί στοιχεία παραβίασης, να δώσει εξηγήσεις ή πληροφορίες.
Διατείνεται δε ότι ουδέποτε μέχρι σήμερα έχουν αισθητή μεταβολή οι καταναλώσεις ρεύματος, που κανονικά θα έπρεπε να εμφαίνονται στους λογαριασμούς, που η ίδια η ηλεκτρική εταιρία εξέδιδε και της απέστειλλε.
Ζήτησε στοιχεία που αποδεικνύουν ή έστω ενισχύουν την άποψή της πέρα της  ευθύνης από μέρους της στην απώλεια ρεύματος γεγονός που αμφισβητεί έντονα.
Δύο ημέρες μετά την κατάθεση του εγγράφου της εταιρείας, στην επιχείρηση μετέβη συνεργείο και με την απειλή της διακοπής της παροχής, ενώ ήδη στο ξενοδοχείο υπήρχαν πελάτες αλλοδαποί που αιφνιδιάστηκαν την υποχρέωσαν να καταβάλει το ποσό των 8.700€, που ήταν το ήμισυ του συνολικού κόστους που η ΔΕΔΔΗΕ εκτίμησε ως αξία του ρεύματος της κλοπής.
Την υπόθεση χειρίζεται ο δικηγόρος κ. Σάββας Χαραλάμπους.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου