Μεγάλη συζήτηση προκάλεσε χθες το «αποκαλυπτικό» ρεπορτάζ της «δημοκρατικής» για τους υποψήφιους βουλευτές της Ν.Δ., του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΙΝ.ΑΛ., στο νομό Δωδ/σου, στις προσεχείς εκλογές.
Μάλιστα τον «μπελά» τους βρήκαν και στελέχη των κομμάτων σε κεντρικό επίπεδο.
Φυσικά δεν επρόκειτο για καμία «αποκάλυψη» αλλά για πρωταπριλιάτικο ψεματάκι «χάριν του εθίμου».
Και του χρόνου με υγεία, σε όλους!
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













