Για την Αθήνα ταξίδεψε χθες ο πρόεδρος του Σ.Δ.Κ.Δ. Γιώργος Μητσού, ο οποίος θα δώσει το “παρών” στη σημερινή κοπή πίτας της Ομοσπονδίας των διαιτητών (Ο.Δ.Κ.Ε.), που θα γίνει στα γραφεία της (11:00). Ο Μητσού θα εκπροσωπήσει τον τοπικό σύνδεσμο στην εκδήλωση της Ο.Δ.Κ.Ε., ενώ να θυμίσουμε ότι ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Παντελής Ελευθεριάδης είχε βρεθεί στην αντίστοιχη εκδήλωση του Σ.Δ.Κ.Δ. και του Σ.Κ.Κ.Δ. στο “Ακταίον”.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















