Οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού τίμησαν τον αδικοχαμένο 18χρονο Σάββα στην Κάλυμνο
Ρίγη συγκίνησης γέμισαν τους παρευρισκόμενους στην τελετή, καθώς οι φίλαθλοι της ερυθρόλευκης ομάδας που κατέκλυσαν το χώρο ανάμεσα στο Επαρχείο και την πλατεία του Ναυτικού Μουσείου, τίμησαν τον ...
.gif)















