Σπουδαία εμφάνιση και χάλκινο μετάλλιο για τις Ευρυδίκη Μαθιουδάκη και Εσμεράλδα Κουροπούλου στο Χριστουγεννιάτικο τουρνουά beach volley U17 για αγόρια και κορίτσια στο Ελληνικό. Τα Δωδεκάνησα εκπροσώπησαν εκτός από τις δύο αθλήτριες, η Ηλέκτρα Σκαρτσίλη και Μάριος Γράψας, που μαζί με τους συμπαίκτες τους, κατέλαβαν την 5η θέση. Η Ευριδίκη Μαθιουδάκη και η Εσμεράλδα Κουροπούλου ηττήθηκαν στον ημιτελικό από τις Χαριστική και Φραγκιουδάκη, ενώ κέρδισαν στον μικρό τελικό τις αδερφές Μαργαριτοπούλου, που παίζουν στον Παναθηναϊκό. Το τουρνουά ολοκληρώθηκε σήμερα με τα δύο κορίτσια να κατακτούν το χάλκινο μετάλλιο, ενώ πολύ καλές εμφανίσεις έκαναν η Σκαρτσίλη και ο Γράψας.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














