«Σήμερα, μπροστά σε νέες προκλήσεις όπως αυτή της κλιματικής κατάρρευσης, της ενεργειακής αστάθειας, της διεθνής αβεβαιότητας και της οικονομικης ύφεσης στην Ευρώπη, είναι ξεκάθαρο ότι η ανθεκτικότητα δεν μπορεί να αποτελεί σύνθημα.
Η ανθεκτικότητα των νησιών μας είναι στρατηγική επιλογή που απαιτεί σχέδιο, αξιοποίηση της τεχνολογίας και νέες δεξιότητες»
Αυτό υπογραμμίζει σε ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου κ. Χρήστος Μιχαλάκης με αφορμή την κατάρρευση του τουριστικού Thomas Cook σαν σήμερα το 2019.
Η ανάρτηση του είναι η ακόλουθη;
Σαν σήμερα, το 2019, κατέρρευσε ο Thomas Cook, υπενθυμίζοντας σε όλους μας ότι στον τουρισμό όπως και στη ζωή, τίποτα δεν είναι δεδομένο.
Ακολούθησαν πανδημία, ενεργειακή κρίση, γεωπολιτικές αβεβαιότητες και πληθωρισμός.
Κι όμως, η Ρόδος και τα Δωδεκάνησα απέδειξαν ότι μπορούν να αντέξουν, χάρη στο ισχυρό brand τους, τον επαγγελματισμό και τη συνεργασία των ανθρώπων του τουρισμού, της αυτοδιοίκησης και των επαγγελματικών φορέων.
Σήμερα, μπροστά σε νέες προκλήσεις όπως αυτή της κλιματικής κατάρρευσης, της ενεργειακής αστάθειας, της διεθνής αβεβαιότητας και της οικονομικης ύφεσης στην Ευρώπη, είναι ξεκάθαρο ότι η ανθεκτικότητα δεν μπορεί να αποτελεί σύνθημα.
Η ανθεκτικότητα των νησιών μας είναι στρατηγική επιλογή που απαιτεί σχέδιο, αξιοποίηση της τεχνολογίας και νέες δεξιότητες.
Η απάντηση σε αυτές τις προκλήσεις δεν βρίσκεται στον λαϊκισμό και στις διχαστικές ρητορικές, αλλά στη συνεργασία θεσμικών φορέων, αυτοδιοίκησης και επιχειρηματικού κόσμου. Μόνο με κοινή κατεύθυνση και ενιαία φωνή μπορούμε να διασφαλίσουμε το μέλλον του τουρισμού και κατ’ επέκταση των νησιών μας.