Σε συνάντηση καλεί ο δήμαρχος Κω το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων των μαθητών των σχολείων του νησιού. Η συνάντηση έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου. Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής:
Σε συνάντηση εργασίας καλεί ο Δήμαρχος Θεοδόσης Νικηταράς τους Συλλόγους Γονέων & Κηδεμόνων όλων των σχολικών μονάδων της Κω, την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου, στις 18.30, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, προκειμένου να συζητήσουν την λειτουργία των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νησιού .
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















