Ο πρωθυπουργός το βράδυ της Μ. Παρασκευής παρακολούθησε στον Ιερό Ναό των Ταξιαρχών, στο Μεγάλο Χωριό της Τήλου την Ακολουθία και την περιφορά του Επιταφίου, συνοδευόμενος από την σύζυγό του και την Δήμαρχο του νησιού κυρία Μαρία Καμμά.
Σήμερα, θα παρακολουθήσει τη λειτουργία της Αναστάσεως στον ιερό ναό του Αγίου Νικολάου, στην περιοχή Λιβάδια, στο λιμάνι του νησιού.
![]()
![]()
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















