Στο κλειστό γυμναστήριο της Ιαλυσού θα «χτυπά» την Κυριακή η καρδιά του ζίου ζίτσου, καθώς θα διεξαχθεί το Πρωτάθλημα Νοτιοανατολικού Αιγαίου, με διοργανωτή τον Α.Σ. Φιλέρημος. Η διοργάνωση γίνεται υπό την αιγίδα της Ελληνικής Φιλάθλου Ερασιτεχνικής Ομοσπονδίας Ζίου – Ζίτσου και με την συμμετοχή της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.
Στο πρωτάθλημα θα πάρουν μέρος πέντε σύλλογοι και συγκεκριμένα ο διοργανωτής Α.Σ. Φιλέρημος, αλλά και οι Α.Σ. Ασκληπειός, Α.Σ. Δωριέας, Α.Σ. Αυτοάμυνας Αρχαγγέλου και Α.Σ. Αετός Κω.
Οι αγώνες στο κλειστό της Ιαλυσού θα ξεκινήσουν στις 9.00, ενώ η είσοδος για τους θεατές θα είναι ελεύθερη.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














