Χωρίς προβλήματα και με μοναδικό απόντα τον Χρήστο Σαλούστρο συνεχίζεται η προετοιμασία του Κολοσσού εν όψει του αγώνα της Κυριακής (17:00) με τον Παναθηναϊκό. Οι «θαλασσί» χωρίς άγχος προετοιμάζονται για την αναμέτρηση της 6ης αγωνιστικής, ενώ χθες το βράδυ παρακολούθησαν τους «πράσινους» να παίζουν κόντρα στη Μακάμπι Τελ Αβίβ για την Ευρωλίγκα. Ο Άρης Λυκογιάννης περιμένει από τους παίκτες του να δείξουν ένα καλό πρόσωπο και να κοιτάξουν στα μάτια τον Παναθηναϊκό, όπως έκαναν πρόσφατα και στην αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό. Η τελευταία προπόνηση έχει προγραμματιστεί γι’ αύριο και η αποστολή της ομάδας θα αναχωρήσει για την Αθήνα το απόγευμα χωρίς τον Χρήστο Σαλούστρο, που λογικά θα ξεκινήσει τις προπονήσεις την προσεχή εβδομάδα.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















