“Απόρρητες” οι συμφωνίες του ΕΒΕΔ με την Ryanair!

Ξεκινούν από την 1η Δεκεμβρίου οι πτήσεις της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους “Ryanair” μέσω των οποίων, η Ρόδος θα συνδέεται με τη Ρώμη.
Οι ανακοινώσεις, για την έναρξη των δρομολογίων, έγιναν στην αίθουσα συνεδριάσεων του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου, παρουσία του προέδρου του ΕΒΕΔ υποψηφίου δημάρχου Ρόδου κ. Γιώργου Χατζημάρκου, του Γενικού Γραμματέα Νίκου Παπασταματίου, του κ. Ν. Αντώνογλου και του κ. Μ. Ταχλιαμπούρη. Τις λεπτομέρειες της νέας κίνησης της εταιρείας, ανέλυσαν ο διευθυντής της ΔΕΤΑΠ Μιχάλης Παρασκευάς και η διευθύντρια πωλήσεων και μάρκετιγκ της ιρλανδικής Ryanair κ. Ιnda Burano, η οποία ωστόσο δεν θέλησε, να δώσει στη δημοσιότητα, καμία λεπτομέρεια, που να αφορά την επιχειρηματική συμφωνία που έχει γίνει από την εταιρεία για τη Ρόδο.
“Από την πρώτη στιγμή στόχος, του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου ήταν η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Βάζουμε τις βάσεις για να πετάξουμε ψηλά” τόνισε ο κ Μιχάλης Παρασκευάς που αναφέρθηκε και στις ανακοινώσεις του υφυπουργού Τουρισμού Γιώργου Νικητιάδη για την επιμήκυνση της σεζόν. Ο ίδιος ο υφυπουργός δεν κατέστη δυνατό, να παραστεί, στη συνέντευξη λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων, όπως ανακοινώθηκε. Η κ. Inda Burano ευχαρίστησε την διοίκηση του Επιμελητήριο και τον υφυπουργό Γιώργο Νικητιάδη, για τη στήριξη του εγχειρήματος.
Η κ. Βurano, αναφέρθηκε διεξοδικά στη δραστηριότητα της Ryanair και επεσήμανε πως για να εορτασθεί, το νέο δρομολόγιο που ξεκινά τον τελευταίο μήνα του έτους, η εταιρεία προσφέρει, ένα εκατομμύριο εισιτήρια στην τιμή των πέντε ευρώ για ταξίδια που θα γίνουν από την 1η έως και την 31η Οκτωβρίου, για όλο το δίκτυο της εταιρείας. Οι κρατήσεις θέσεων όμως θα πρέπει να γίνουν μέχρι αύριο τα μεσάνυχτα 16 Σεπτεμβρίου. Με τις νέες πτήσεις υπολογίζεται ότι θα έρθουν στη Ρόδο επιπλέον 30.000 επιβάτες ετησίως και θα δημιουργηθούν ακόμη 30 νέες θέσεις εργασίας. Οι πτήσεις από το αεροδρόμιο Cianpino, που απέχει 15 χιλιόμετρα, από το κέντρο της Ρώμης θα ξεκινήσουν την 1η Δεκεμβρίου και θα πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη και Κυριακή. “Η Rynair είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένη με την ενίσχυση του Δωδεκανησιακού τουρισμού για αυτή τη χειμερινή περίοδο, από τα δρομολόγια Ρόδος-Μιλάνο και το Κως – Φρακφούρτη, τα οποία εκτελεί δύο φορές την εβδομάδα”, τόνισε χαρακτηριστικά η κ. Βurano.
Σύμφωνα με τη διευθύντρια Μάρκετιγκ και Πωλήσεων η Ryanair είναι η μόνη αεροπορική εταιρεία που έχει 45 βάσεις στην Ευρώπη. Εχει το χαμηλότερο κόστος ανά θέση, σε όλη την ΕΕ και είναι η μοναδική που δεν χρεώνει τον επίναυλο καυσίμων. Έχει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη μεταφέροντας δεκάδες εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο με 1.100 δρομολόγια και κρατά σταθερά, την πρώτη θέση στη λίστα των εταιρειών με τις λιγότερες ακυρώσεις και χαμένες αποσκευές. Είναι η πιο φιλική προς το περιβάλλον στον 26ο χρόνο, της ανάπτυξης της. Επιπλέον όπως υποστήριξε η κ. Burano είναι η φθηνότερη με την τιμή του εισιτηρίου να διαμορφώνεται στα 35 ευρώ. Ακολουθεί η Easy Jet με 52 ευρώ, η Air Lingus με 77, η Alitalia με 140, η Iberia με 150, η Lufthansa με 228, η Air France με 230 και η British Airways με 284 ευρώ.
Επίσης είναι η πρώτη, στην εξυπηρέτηση του πελάτη αφού στο 93% των περιπτώσεων είναι στην ώρα τους οι πτήσεις.
“Για το 2010 έχουμε ξεπεράσει τα 60 εκατομμύρια επιβάτες. Οι προβλέψεις δείχνουν ότι το 2011 θα διακινηθούν 74 εκατομμύρια επιβάτες . Μέχρι τώρα είναι 60 εκατομμύρια. Η εταιρεία κατέχει την 1η θέση μεταξύ των 50 μεγαλύτερων αεροπορικών εταιρειών του κόσμου” είπε η κ. Burano προσθέτοντας ότι μέσα στο τελευταίο πεντάμηνο του έτους η ανάπτυξη της εταιρείας είναι τεράστια.
“Βλέπουμε τη επίδραση της καθόδου στην ελληνική επικράτεια και συγκριμένα τα δρομολόγια προς τη Ρόδο, την Κω και το Βόλο, όπου διακινούνται 200.000 επιβάτες. Σε όλη την επικράτεια θα δημιουργηθούν 2000 θέσεις εργασίας, γιατί η άφιξη της εταιρείας, δημιουργεί θέσεις εργασίας σε επαγγέλματα που είναι κοντά στα αεροδρόμια. Για το αεροδρόμιο της Ρόδου, τα δρομολόγια είναι τρία την εβδομάδα με τα οποία υπολογίζεται ότι θα διακινηθούν 90.000 επιβάτες. Επιπλέον προβλέπεται η δημιουργία, 90 θέσεων εργασίας. Το όφελος του τόπου υπολογίζεται στο 1.500.000 ευρώ”, σύμφωνα με τη διευθύντρια πωλήσεων της εταιρείας.
Επίσης, όπως τονίστηκε, συνεχίζεται και το δρομολόγιο για το Μιλάνο τις γνωστές ημέρες. Επίσης θα πραγματοποιούνται για όλη τη διάρκεια του χειμώνα, οι πτήσεις από την Κω για Φρανκφούρτη, με τη διαφορά ότι άλλαξαν οι ημέρες αφιξοαναχωρήσεων. Και σε αυτές τις γραμμές υπολογίζεται να μεταφερθούν 30.000 επιβάτες, είπε η διευθύντρια πωλήσεων της Ιρλανδικής εταιρείας.
“Βλέπουμε τα τρέχοντα δεδομένα και την κατάσταση της αγοράς αερομεταφορών. Εντοπίζοντας το κενό, που υπάρχει και τις μεγάλες δυνατότητες του ελληνικού τουρισμού η εταιρεία έκανε την εμφάνιση της στην Ελληνική αγορά έχοντας δώσει καλά αποτέλεσματα και την πρόβλεψη να παίξει πρωταγωνιστικό και κυριαρχικό ρόλο. Βλέπουμε τη σύνοψη των δρομολογίων που εκτελούμε.
Συνοψίζοντας ο στόχος μας μέχρι το 2013 είναι να φθάσουμε τα 85 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως. Κερδίζει το φθηνότερο κόστος στις μεταφορές”, είπε η κ. Burano.

Τα δρομολόγια
Ρόδο – Ρώμη Τετάρτη αναχώρηση 16 :45 και άφιξη 18:10
Κυριακή αναχώρηση 15.50 και άφιξη 17:15
Ρώμη- Ρόδο Τέτάρτη αναχώρηση 12:55 και άφιξη 16:20
Κυριακή αναχώρηση 12:00 μμ και άφιξη 15.25μμ.250

Οι ερωτήσεις
Η κ. Burano δεν θέλησε να δώσει στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για τις συμβάσεις, που έχουν συναφθεί στην Ελλάδα, ειδικά για την Ρόδο, τα ποσά που θα δαπανηθούν και την επιβάρυνση, του ΕΒΕΔ. Η διευθύντρια πωλήσεων της ιρλανδικής εταιρείας είπε ότι αυτά, είναι απόρρητα και εμπιστευτικά. Καμία αναφορά δεν έγινε και από τη διοίκηση του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου για τη συμφωνία που έχει συναφθεί.
“Όλες οι συμφωνίες που συνάπτει η εταιρεία είναι μυστικές, εμπιστευτικές και απόρρητες. Η Ρόδος είναι ένας μεγάλος προορισμός και έχει δοθεί ένα βάρος στις πτήσεις, από την Ιταλία και καθώς μόνο 25 λεπτά, πρέπει να μείνει η πτήση λόγω της κοντινής απόστασης”, είπε η διευθύντρια πωλήσεων της εταιρείας.
Σε άλλη ερώτηση, για τη μείωση προσωπικού και πιλότων, και την κατάργηση των τουαλετών για να δημιουργηθούν πρόσθετες θέσεις η κ. Burano είπε, ότι όλα αυτά έχουν έρθει ως προτάσεις και συζητιούνται. “Η εταιρεία δεν θα κάνει όμως, κάτι κόντρα, στους κανόνες ασφαλείας. Οι πτήσεις με ένα πιλότο, συζητιούνται μόνο για τις πολύ κοντινές πτήσεις”, τόνισε χαρακτηριστικά.
Ο στόλος της εταιρείας, είναι ο νεότερος στην ΕΕ κάτι που αυξάνει την ασφάλεια των πτήσεων. Ο μέσος όρος του στόλου είναι 2,8 χρόνια ο χαμηλότερος δηλαδή στην Ευρωπαϊκή Ένωση είπε η κ. Βurano.