ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πώς θα “χτίζεται” το αφορολόγητο με κάρτες

news room 1 λεπτό ανάγνωση
πιστωτική-ταμειακή

Το αφο­ρο­λό­γη­το για μι­σθω­τούς και συ­ντα­ξιού­χους που πι­θα­νόν θα ισχύ­σει από 1/1/2017, θα “χτί­ζε­ται” με συ­ναλ­λα­γές που γί­νο­νται με «πλα­στι­κό χρήμα» ή τρα­πε­ζι­κές συ­ναλ­λα­γές. Σύμ­φω­να με ρε­πορ­τάζ του Star, το πο­σο­στό του ει­σο­δή­μα­τος που πρέ­πει να κα­λύ­πτε­ται από αγο­ρές με κάρτα ή μέσω τρα­πε­ζι­κών συ­ναλ­λα­γών θα κλι­μα­κώ­νε­ται από το 10% έως και το 30% ανά­λο­γα με το ύψος του ει­σο­δή­μα­τος.

Πιο συ­γκε­κρι­μέ­να:

– Για μι­σθω­τό ή συ­ντα­ξιού­χο με ετή­σιο ει­σό­δη­μα έως 10.000 ευρώ θα πρέ­πει να έχουν συ­γκε­ντρω­θεί απο­δεί­ξεις αξίας 10% του ει­σο­δή­μα­τος

– Για ει­σό­δη­μα από 10.000 έως 20.000 ευρώ το πο­σο­στό δα­πά­νης θα είναι 15%

– Για ει­σό­δη­μα από 20.000 έως 40.000 ευρώ το πο­σο­στό δα­πά­νης θα είναι 20%

– Για ει­σό­δη­μα με­γα­λύ­τε­ρο από 40.000 ευρώ θα πρέ­πει να κα­λύ­πτε­ται το 30%.

Για πα­ρά­δειγ­μα μι­σθω­τός με ετή­σιο ει­σό­δη­μα 8.000 ευρώ θα πρέ­πει να πρέ­πει να έχει αγο­ρές με κάρτα του­λά­χι­στον 800 ευρώ.

Το νο­μο­σχέ­διο για την επέ­κτα­ση των ηλε­κτρο­νι­κών πλη­ρω­μών θα κα­τα­τε­θεί τις επό­με­νες ημέ­ρες στη Βουλή και θα προ­βλέ­πει -επί­σης- ότι όλες οι επι­χει­ρή­σεις και ελεύ­θε­ροι επαγ­γελ­μα­τί­ες θα υπο­χρε­ω­θούν να εγκα­τα­στή­σουν συ­σκευή χρέ­ω­σης POS.

 

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

Ένα πάτημα, χωρίς λογαριασμό. Μία ψήφος ανά συσκευή.

Σχολιασμός άρθρου

Προσθέστε ένα σχόλιο

Εμφανίζεται μετά από έγκριση · το e-mail δεν δημοσιεύεται0 / 2000

Τα σχόλια εκφράζουν τον σχολιαστή, όχι τη Δημοκρατική. Όροι σχολιασμού

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται. Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση· το e-mail δεν δημοσιεύεται.

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει.