Την έντονη διαμαρτυρία του, για την έλλειψη προσωπικού στον τομέα ελέγχου της visa, εκφράζει με επιστολή του προς τον υπουργό Εξωτερικών Νίκο Κοτζιά, ο Δήμαρχος Σύμης Λευτέρης Παπακαλοδούκας.
Αφορμή αποτέλεσε η ακύρωση του κατάπλου κρουαζιεροπλοίου με 700 επιβάτες, λόγω προβλήματος στον τομέα ελέγχου.
«Επειδή δεν έχουμε την πολυτέλεια να διώχνουμε τουρίστες από το νησί μας για κανένα λόγο, ευελπιστούμε ότι η λύση θα δοθεί σύντομα από εσάς και θα αρθούν άμεσα όλες εκείνες οι δυσχέρειες που παρακωλύουν στην παρούσα φάση την ομαλή διεξαγωγή των πολύ σημαντικών υπηρεσιών που παρέχει η ελληνική αστυνομία» αναφέρει στην επιστολή του ο δήμαρχος Σύμης ζητώντας την επάνδρωση του Αστυνομικού Τμήματος Σύμης με το κατάλληλο προσωπικό.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














