ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Έξτρα φόρος σε μητέρες ανηλίκων

news room 1 λεπτό ανάγνωση
μητέρα

Αντι­μέ­τω­πες με μια άκρως δυ­σά­ρε­στη έκ­πλη­ξη ανα­μέ­νε­ται να βρε­θούν σύ­ντο­μα χι­λιά­δες έγ­γα­μες μη­τέ­ρες που είναι ερ­γα­ζό­με­νες με μισθό ή λαμ­βά­νουν συ­ντά­ξεις και οι σύ­ζυ­γοί τους δεν είναι μι­σθω­τοί ή συ­ντα­ξιού­χοι αλλά ασκούν επι­χει­ρη­μα­τι­κές δρα­στη­ριό­τη­τες ή είναι αγρό­τες ή άνερ­γοι.

Οι εν λόγω μη­τέ­ρες θα δια­πι­στώ­σουν ότι οι κρα­τή­σεις φόρου ει­σο­δή­μα­τος από τους μη­νιαί­ους μι­σθούς ή τις μη­νιαί­ες συ­ντά­ξεις τους θα αυ­ξη­θούν ση­μα­ντι­κά από αυτό τον μήνα με την εφαρ­μο­γή των δια­τά­ξε­ων για τις νέες φο­ρο­λο­γι­κές κλί­μα­κες καθώς για αυτές δεν θα ισχύ­σουν οι πρό­σθε­τες εκ­πτώ­σεις φόρου για τα εξαρ­τώ­με­να τέκνα τις οποί­ες προ­βλέ­πει ο νέος νόμος 4387/2016.

Για τις μη­τέ­ρες αυτές οι οποί­ες βα­ρύ­νο­νται με ένα ή πε­ρισ­σό­τε­ρα ανή­λι­κα ή ενή­λι­κα τέκνα και ερ­γά­ζο­νται αμει­βό­με­νες με μι­σθούς ή είναι συ­ντα­ξιού­χοι, ο υπο­λο­γι­σμός της μη­νιαί­ας πα­ρα­κρά­τη­σης φόρου ει­σο­δή­μα­τος, σύμ­φω­να με τον Ελεύ­θε­ρο Τύπο, θα γίνει με βάση τη φο­ρο­λο­γι­κή κλί­μα­κα που ισχύ­ει για μι­σθω­τούς και συ­ντα­ξιού­χους χωρίς εξαρ­τώ­με­να τέκνα!

Δεν θα λη­φθεί δη­λα­δή υπόψη ο αριθ­μός των εξαρ­τώ­με­νων τέ­κνων και έτσι η έκ­πτω­ση φόρου δεν θα υπο­λο­γι­στεί στις 2.100 ευρώ για όσες εξ αυτών είναι τρί­τε­κνες ή πο­λύ­τε­κνες, στις 2.000 ευρώ για όσες είναι μη­τέ­ρες δύο τέ­κνων ή στα 1.950 ευρώ για όσες είναι μη­τέ­ρες ενός τέ­κνου.

Ου­σια­στι­κά για αυτές τις φο­ρο­λο­γού­με­νες η έκ­πτω­ση φόρου των 2.100 ευρώ η οποία έδινε αφο­ρο­λό­γη­το όριο 9.545 ευρώ μειώ­νε­ται απευ­θεί­ας στα 1.900 ευρώ και αντι­στοι­χεί πλέον σε αφο­ρο­λό­γη­το όριο αι­σθη­τά μειω­μέ­νο στις 8.636 ευρώ.

Οι κρα­τή­σεις φόρου ει­σο­δή­μα­τος και ει­δι­κής ει­σφο­ράς αλ­λη­λεγ­γύ­ης επί των μη­νιαί­ων απο­δο­χών θα αυ­ξη­θούν ση­μα­ντι­κά για χι­λιά­δες έγ­γα­μες μη­τέ­ρες που είναι μι­σθω­τές ή συ­ντα­ξιού­χοι σύμ­φω­να με τη νέα ρύθ­μι­ση.

Οι αυ­ξή­σεις των μη­νιαί­ων κρα­τή­σε­ων θα φθά­σουν έως και 22,75 ευρώ το μήνα για όσες έγ­γα­μες μη­τέ­ρες λαμ­βά­νουν μη­νιαί­ους μι­σθούς ή συ­ντά­ξεις πάνω από 620 ευρώ και μέχρι 2.300 ευρώ. Τις επι­βα­ρύν­σεις αυτές θα τις υπο­στούν ακόμη και οι τρί­τε­κνες ή πο­λύ­τε­κνες μη­τέ­ρες οι οποί­ες δεν θα επι­βα­ρύ­νο­νταν ή θα δι­καιού­νταν ακόμη και μειώ­σε­ων εάν ίσχυε γι’ αυτές η έκ­πτω­ση του φόρου των 2.100 ευρώ.

enikonomia.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.