Ειδήσεις

Συνεδρίαση διοικητικού συμβουλίου Δωδεκανησιακού Ιδρύματος Υποτροφιών

111

Με τις υποτροφίες που χορηγεί το Δωδεκανησιακό Ίδρυμα Υποτροφιών για μεταπτυχιακές σπουδές σε θέματα που αφορούν τα Δωδεκάνησα, ασχολήθηκαν στη χθεσινή τους συνεδρίαση, τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου, υπό τον δήμαρχο και πρόεδρο του Ιδρύματος Φώτη Χατζηδιάκο και με τη συμμετοχή των κυρίων Γιώργου Πόκκια, Μιλτιάδη Λογοθέτη, Ιωάννη Πάππου και Ιάκωβου Γρύλλη.
Συζητήθηκαν επίσης ο οικονομικός απολογισμός και ισολογισμός του Ιδρύματος έτους 2014, ενώ τροποποιήθηκε και ο Οργανισμός λειτουργίας του.
Να σημειωθεί ότι όλα τα θέματα της ημερήσια διάταξης εγκρίθηκαν ομόφωνα.
«Στόχος του διοικητικού συμβουλίου του Δωδεκανησιακού Ιδρύματος Υποτροφιών», όπως υπογράμμισε ο δήμαρχος, « είναι η ενίσχυση των εσόδων του Ιδρύματος με την ευαισθητοποίηση των πολιτών που θα κληθούν να στηρίξουν τις δράσεις του, σε ότι αφορά κυρίως τις υποτροφίες που διατίθενται για τις μεταπτυχιακές σπουδές Δωδεκανησίων πτυχιούχων».

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.