Ρεπορτάζ

Καθοριστικής σημασίας η πρόσληψη οδηγών στη “ΡΟΔΑ”

Η Δημοτική Επιχείρηση Συγκοινωνιών, ΔΕΣ ΡΟΔΑ στοχεύει στην επέκταση του μεταφορικού της έργου και στην ποιοτικότερη εξυπηρέτηση του πολίτη και των επισκεπτών του νησιού. Αναγκαία προϋπόθεση, για την επίτευξη των ανωτέρων στόχων, αποτελεί η στελέχωση της κοινωφελούς επιχείρησης με μόνιμους οδηγούς, καθώς οι τελευταίες προσλήψεις έγιναν το 2002, δηλαδή πριν από 20 χρόνια ακριβώς!
Το αίτημα των προσλήψεων, συζητήθηκε σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες στο Υπουργείο Εσωτερικών και στην συνέχεια στην Βουλή των Ελλήνων μεταξύ του Υπουργού Εσωτερικών, Μάκη Βορίδη, του Βουλευτή Δωδεκανήσου Γιάννη Παππά, του Προέδρου της ΔΕΣ ΡΟΔΑ, Γιάννη Καμπούρη, στελεχών της επιχείρησης και του προέδρου του Εργατικού Κέντρου Ρόδου, Παναγιώτη Εγγλέζου.
Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν χθες ο αντιδήμαρχος Τύπου και Επικοινωνίας, Κώστας Ταρασλιάς, ο πρόεδρος της ΔΕΣ ΡΟΔΑ (& αντιδήμαρχος διοικητικών υπηρεσιών) Γιάννης Καμπούρης και ο αντιπρόεδρος κ. Ηλίας Πετρίδης, επισημάνθηκε για μία ακόμη φορά η ανάγκη προσλήψεων και παρουσιάστηκαν οι μελλοντικοί στόχοι για την ενίσχυση του έργου και του ρόλου της δημοτικής επιχείρησης.
«Το 2022 ήταν μία εξαιρετική χρονιά για τη ΔΕΣ ΡΟΔΑ. Εξυπηρετήθηκαν χιλιάδες τουρίστες κατά τη διάρκεια της σεζόν. Και το αποτύπωμα της τουριστικής περιόδου θα μπορούσε να ήταν σαφώς ισχυρότερο εάν είχε (η ΔΕΣ ΡΟΔΑ) στη διάθεσή της περισσότερους οδηγούς, ώστε να διευρυνθεί το μεταφορικό έργο που εκτελεί και να εκτελούνται περισσότερα δρομολόγια. Τα τελευταία χρόνια, επί θητείας Αντώνη Καμπουράκη έγιναν τεράστιες προσπάθειες να εκσυγχρονιστεί ο στόλος. Όμως αυτό που πρέπει να γίνει ευρέως αντιληπτό, είναι ότι η δυναμική της ΡΟΔΑ, όπως και της κάθε επιχείρησης, καθορίζεται από το προσωπικό της. Ο συνάδελφος κ. Γιάννης Καμπούρης πραγματοποίησε επίσκεψη στο αρμόδιο υπουργείο. Ζητήθηκε να γίνουν προσλήψεις οδηγών σε μόνιμη βάση, πράγμα που θεωρούμε καθοριστικής σημασίας για τη λειτουργία του Οργανισμού», είπε ο κ. Ταρασλιάς, επισημαίνοντας ότι η μονιμότητα θα αποτελέσει το μεγαλύτερο δέλεαρ για τους υποψήφιους οδηγούς, οι οποίοι τείνουν να προτιμούν την ελεύτερη αγορά και όχι τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου με τις οποίες η ΡΟΔΑ προσπαθεί κάθε καλοκαίρι να καλύψει τις υπάρχουσες ανάγκες. Ο κ. Ταρασλιάς ανέφερε επίσης ότι θα εγκαινιαστεί μία σειρά συνεντεύξεων για την παρουσίαση του έργου των οργανισμών και διευθύνσεων για την ενημέρωση του κοινού.
Όλοι οι στόχοι της ΔΕΣ ΡΟΔΑ, οι δυνατότητες και οι προοπτικές συνοψίζονται σε ένα στρατηγικό σχέδιο η σύνταξη του οποίου ολοκληρώνεται σύντομα. Στη συνέχεια θα κατατεθεί στον Υπουργό Εσωτερικών κ. Βορίδη ενισχύοντας την επιχειρηματολογία για την ανάγκη των προσλήψεων οδηγών σε μόνιμη βάση.
«Αρχικά επιθυμώ να ευχαριστώ το δήμαρχό μας κ. Αντώνη Καμπουράκη για τη στήριξή του στις προσπάθειές μας. Με τον Υπουργό Εσωτερικών κ. Μάκη Βορίδη είχαμε μία εξαιρετικά γόνιμη και εποικοδομητική συζήτηση μαζί με τον Βουλευτή Δωδεκανήσου κ. Γιάννη Παππά τον πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου κ. Παναγιώτη Εγγλέζο και στελέχη της επιχείρησής μας. Τον ενημερώσαμε ότι θέλουμε να δημιουργήσουμε μία Δημοτική Επιχείρηση Συγκοινωνιών σύγχρονη που θα παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες στους μόνιμους κατοίκους της Ρόδου και στους επισκέπτες της. Παραθέσαμε στοιχεία οικονομικά και κοινωνικά. Επισημάναμε ότι η ΔΕΣ ΡΟΔΑ μπορεί να εκτελεί δρομολόγια στην πόλη, στο Φαληράκι και στο αεροδρόμιο, μεταφέρει όμως πολίτες από χωριά, ακόμη και μεμονωμένους, πράγμα που κάνουμε με μεγάλη χαρά χωρίς να βαρυγκωμούμε. Και προκειμένου να επεκτείνουμε το μεταφορικό μας έργο, χρειαζόμαστε μόνιμους οδηγούς αφού τελευταία φορά έγιναν προσλήψεις το 2002, και μείναμε σήμερα με 13 μάχιμους», είπε ο κ. Καμπούρης και συμπλήρωσε ότι σε νέο ραντεβού τον Δεκέμβριο θα παρουσιαστεί στον κ. Βορίδη το μάστερπλαν (το στρατηγικό σχέδιο της ΔΕΣ ΡΟΔΑ) που θα εμπεριέχει όλες τις αναγκαίες πληροφορίες που ζήτησε ο υπουργός με στόχο να συμπεριληφθεί η ΔΕΣ Ρόδα στο κεντρικό προγραμματισμό προσλήψεων της κυβέρνηση (χωρίς να αποκλείεται να πραγματοποιηθούν οι προσλήψεις εντός του 2023). Ζητήθηκε ειδικότερα η πρόσληψη 20 οδηγών και δύο μηχανικών.
«Εξηγήσαμε στον υπουργό ότι ο κάθε οδηγός φέρνει στην επιχείρηση 800 ευρώ ημερησίως και ότι δεν θα επιβαρυνθεί ο προϋπολογισμός της ΡΟΔΑ ούτε του Δήμου. Το μάστερπλαν της ΔΕΣ ΡΟΔΑ θα είναι η βίβλος της επιχείρησης. Δεν θα περιλαμβάνει μόνο οικονομικά στοιχεία, προβλέψεις για την αύξηση εσόδων, ώστε να σταθεί γερά στα πόδια της, την ηλεκτροκίνηση και κοινωνικά κριτήρια. Αυτό που χρειάζεται η ΔΕΣ ΡΟΔΑ είναι μόνιμοι οδηγοί οι οποίοι θα συμβάλουν στην αύξηση των εσόδων, καθώς θα είναι εφικτή η επέκταση των δρομολογίων. Χωρίς αυτούς η λειτουργία της ΡΟΔΑ συρρικνώνεται», δήλωσε ο πρόεδρος της ΔΕΣ ΡΟΔΑ, κ. Γιάννης Καμπούρης. Τόνισε δε ότι η ενίσχυση των δρομολογίων στην πόλη αποτελεί βασική προτεραιότητα αλλά και στη γραμμή προς την Κοιλάδα των Πεταλούδων όπου πραγματοποιείται μόνο ένα δρομολόγιο και αποτελεί από τα πλέον προσοδοφόρα για τη κοινωφελή δημοτική επιχείρηση. Σημειώνεται τέλος, ότι τα έσοδα από τα εισιτήρια ανήλθαν φέτος σύμφωνα με τον κ. Καμπούρη στα 3,3 εκατ. ευρώ περίπου.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου