Ειδήσεις

Ολομέλεια Δικηγορικών Συλλόγων: «Τέμπη ένας χρόνος μετά: Δει δη Δικαιοσύνης»

Συμπληρωματικό υπόμνημα συνοδευόμενο από έκθεση τεχνικής πραγματογνωμοσύνης, κατατέθηκε στις δικαστικές αρχές, από την Ολομέλεια των Δικηγορικών Συλλόγων για την επέτειο ενός χρόνου από το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Όπως επεσήμανε ο πρόεδρος της Ολομέλειας κ.Δ.Βερβεσός «Η καρδιά μας είναι στα Τέμπη στις ψυχές των ανθρώπων που φύγανε και στις οικογένειες των θανόντων. Εμείς επιλέξαμε να κάνουμε κάτι απλά συμβολικό ,αλλά κάτι ουσιαστικό για να συνδράμουμε και να βοηθήσουμε στο μέτρο της ευθύνης μας το ανακριτικό έργο, με την παράστασή μας με κατάθεση υπομνήματος στον ειδικό εφέτη ανακριτή και ταυτόχρονα ενχείριση πολυσέλιδης τεχνικής πραγματογνωμοσύνης από ειδικό εμπειρογνώμονα, τον οποίο η Ολομέλεια επέλεξε,τον κ. Αναστάσιο Δέδε για να διαλευκανθούν όλες οι πτυχές του δυστυχήματος».

Κατά την συνέντευξη Τύπου από την αντιπροσωπεία της Ολομέλειας, υπογραμμίστηκαν τρία σημεία που έθεσαν σήμερα, κατά την επίσκεψή τους στον ανακριτή και την εισαγγελέα εφετών που ερευνούν την υπόθεση.

«Η διαφωνία μας με τις πολιτικές παρεμβάσεις»

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος της Ολομέλειας το πρώτο σημείο είναι «η διαφωνία μας με τις πολιτικές παρεμβάσεις, διότι το υπουργείο Δικαιοσύνης αρέσκεται τελευταία να παρεμβαίνει στην υπόθεση αυτή με μία μη οφειλόμενη επέμβασή της στο έργο της Δικαιοσύνης».

«Η ατελέσφορη, απρόσφορη και ατυχής χρονικά έκδοση της εγκυκλίου-οδηγίας της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου»

Δεύτερο σημείο είναι «η ατελέσφορη, απρόσφορη και ατυχής χρονικά κατ εμάς έκδοση της εγκυκλίου-οδηγίας της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου,που δίνει κατευθυντήριες εντολές όχι μόνο στους ιεραρχικά και υφισταμένους της και στους δικαστές που ερευνούν την υπόθεση σε μια πιο επικοινωνιακού τύπου πρωτοβουλία που παρεμβαίνει στο έργο της τακτικής δικαιοσύνης».

«Κανόνες ασφαλείας»
Και τέλος, το τρίτο σημείο, είναι ότι «η χώρα όφειλε πριν από το δυστύχημα να είχε θεσπίσει βάση κοινοτικών οδηγιών εθνικούς κανονισμούς ασφαλείας όλων των συγκοινωνιών της χώρας μεταξύ των οποίων και των τρένων». Πράγμα που δεν έχει πράξει ούτε σήμερα ,παρά το τραγικό δυστύχημα ,γεγονός που καταδεικνύει ότι τίποτα δεν έχουμε διδαχθεί ως χώρα από το τραγικό αυτό συμβάν.

«Αμαρτωλή σύμβαση 717»
Επιπλέον, ο κ. Βερβεσος, ανέφερε ακόμη ότι «Μέχρι σήμερα έχουν αργήσει να κληθούν στην ανάκριση τα μεσαία βαγόνια της αμαξοστοιχίας των ευθυνών, οι άνθρωποι δηλαδή που διαχειρίστηκαν την αμαρτωλή σύμβαση 717, ενώ πρέπει να αποδοθούν ευθύνες και στους μηχανοδηγούς-πολιτικούς υπεύθυνους του τρένου».

Να αποδοθούν σε βάθος οι ευθύνες όπου κι αν ανήκουν, όσο ψηλά κι αν φτάνουν, ανέφερε στην ομιλία του ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Λάρισας Τρύφων Τσάτσαρος.

«Ομολογουμένως καμία λέξη δεν μπορεί να αποδώσει το μέγεθος της οδύνης και της οργής. Το δικηγορικό σώμα από την πρώτη στιγμή έθεσε ένα σαφές αίτημα: να υπάρχει ταχεία και πλήρη διερεύνηση των αιτίων της τραγωδίας», είπε ο κ. Τσατσαρος.

Σημειώνεται ότι, στην αντιπροσωπεία της Ολομέλειας συμμετείχαν και  οι πρόεδροι των Δικηγορικών Συλλόγων: Δημήτρης Φινοκαλιώτης (Θεσσαλονίκης), Ηλίας Κλάππας(Πειραιά), Χρήστος Στρατηγόπουλος, (Βόλου), Ασημίνα Στρίμπα, (Κατερίνης), Κώστας Παπανικολάου, (Γρεβενών) και ο πληρεξούσιος δικηγόρος της Ολομέλειας Βασίλης Χειρδάρης.

 

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου