Θέλω εγκάρδια να συγχαρώ την Μάνθα Ζιώγου για την επανεκλογή της – και με το νέο εκλογικό σύστημα – στο Τοπικό Συμβούλιο Ρόδου.
Είμαι βέβαιος ότι η συνεργασία μας θα συνεχίσει να είναι άψογη και παραγωγική, για το καλό της πόλης της Ρόδου και όλων των κατοίκων της.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














