Με απόφαση του Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου εγκρίθηκαν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις περιμετρικά των τειχών της Μεσαιωνικής Πόλης στο Δήμο Ρόδου και συγκεκριμένα προβλέπει:
• Την αμφιδρόμηση της οδού Δημοκρατίας από τη συμβολή της με τις οδούς Αλεξάνδρου Διάκου – Παπάγου – Εθνάρχου Μακαρίου έως την οδό Ελευθερίου Βενιζέλου με μία λωρίδα εισόδου προς το κέντρο της πόλης και δύο λωρίδες εξόδου.
• Την μονοδρόμηση της οδού Δημοκρατίας από τη συμβολή της με την οδό Ελευθερίου Βενιζέλου έως τη συμβολή της με την οδό Κομνηνών με την αυτήν κατεύθυνση.
• Την αμφιδρόμηση της οδού Δημοκρατίας από τη συμβολή της με την οδό Κομνηνών έως τη συμβολή της με την οδό Στεφάνου Καζούλλη.
• Την μονοδρόμηση της οδού Δημοκρατίας από τη συμβολή της με την οδό Στεφάνου Καζούλλη έως τη συμβολή της με την οδό Βύρωνος (γήπεδο Διαγόρα) με την αυτήν κατεύθυνση.
• Την μονοδρόμηση της οδού Βύρωνος από τη συμβολή της με την οδό Δημοκρατίας έως τη συμβολή της με την οδό Κόδριγκτων.
• Την αμφιδρόμηση της οδού Βύρωνος από τη συμβολή της με την οδό Κόδριγκτων έως τη συμβολή της με τις οδούς Αυστραλίας και Ακτή Προμηθέως.
• Την ήδη ισχύουσα αμφιδρόμηση της οδού Προμηθέως καθ όλο το μήκος της.
• Την μονοδρόμηση της οδού Ακτής Σαχτούρη από την συμβολή της με την Ακτή Προμηθέως έως τη συμβολή της με την οδό 7ης Μαρτίου.
• Την μονοδρόμηση τμήματος της οδού 7ης Μαρτίου από τη συμβολή της με την οδό Ακτή Σαχτούρη έως τη συμβολή της με την οδό Γαλλίας με την αυτή κατεύθυνση.
• Αντιδρόμηση της οδού Φιλελλήνων από τη συμβολή της με την οδό Βύρωνος προς την οδό Δημοκρατίας με την αυτήν κατεύθυνση.
• Την μονοδρόμηση των οδών Αγίου Ιωάννου και Ρήγα Φεραίου. Ειδικότερα μονοδρόμηση τμήματος της οδού Αγίου Ιωάννου από τη συμβολή της με την οδό Κομνηνών έως την συμβολή της με την οδό Χειμάρας με την αυτή κατεύθυνση καθώς και της οδού Ρήγα Φεραίου καθ όλο το μήκος της από την οδό Αγίου Ιωάννου προς την οδό Ελευθερίου Βενιζέλου.
* Την προτεραιότητα κίνησης οχημάτων στις παρακάτω οδούς
• Οδός Ελευθερίου Βενιζέλου από Δημοκρατίας προς Παπαλουκά προτεραιότητα έναντι της οδού Ρήγα Φεραίου.
• Οδός Ελευθερίου Βενιζέλου από Παπαλουκά προς Δημοκρατίας παραχώρηση προτεραιότητας στην οδό Ρήγα Φεραίου.
• Οδός Ρήγα Φεραίου προτεραιότητα έναντι όλων πλην του ρεύματος κυκλοφορίας της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου από Δημοκρατίας προς Παπαλουκά.
• Οδός Βύρωνος έναντι όλων πλην της οδού Δημοκρατίας. Στο αμφίδρομο τμήμα της οδού Βύρωνος, τα οχήματα που κινούνται στο ρεύμα κυκλοφορίας ανόδου (από την οδό Αυστραλίας προς την οδό Κόδριγκτων οφείλουν να παραχωρήσουν προτεραιότητα στο ρεύμα καθόδου).
• Οδός Δημοκρατίας έναντι όλων πλην της Στεφάνου Καζούλλη. Στο αμφίδρομο τμήμα της οδού Δημοκρατίας, τα οχήματα που κινούνται στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση από Στεφάνου Καζούλλη προς Μεγάλου Κωνσταντίνου οφείλουν να παραχωρήσουν προτεραιότητα.
Οι ανωτέρω ρυθμίσεις θα υλοποιηθούν μετά την κατασκευή των δυο (2) κυκλικών κόμβων και νησίδων και την τροποποίηση των προγραμμάτων των φωτεινών σηματοδοτών που αναφέρονται στην θεωρημένη και εγκεκριμένη μελέτη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων και Υποδομών του Δήμου Ρόδου, με τις εξής προϋποθέσεις:
1. Να λαμβάνεται μέριμνα, ώστε με την εφαρμογή των προτεινόμενων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων να μην επηρεάζονται οι υπηρεσίες των μέσων οδικής μαζικής μεταφοράς. Οποιαδήποτε μεταβολή υπηρεσιών των Μέσων Οδικής Μαζικής Μεταφοράς ήθελε προκύψει συνεπεία εφαρμογής της παρούσας θα υλοποιείται αυστηρά και μόνο κατόπιν έκδοσης εγκριτικής απόφασης του κατά περίπτωση αρμοδίου οργάνου.
2. Από την εφαρμογή των προτεινομένων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων δεν θα πρέπει να επηρεάζονται δυσμενώς τα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ).
3. Τα μέτρα που λαμβάνονται με την παρούσα απόφαση να ισχύουν από την τοποθέτηση των οικείων πινακίδων σήμανσης των σηματοδοτών ή των διαγραμμίσεων στο οδόστρωμα, εκτός αν κατά τον χρόνο ισχύος των μέτρων αυτών η κυκλοφορία ρυθμίζεται από στελέχη της αρμόδιας Αστυνομικής Αρχής.
4. Την αυτοδίκαιη ανάκλησή της, σε περίπτωση μη τήρησης των όρων και των προϋποθέσεων που έχουν τεθεί από τους αρμόδιους φορείς καθώς και με την απόφαση αυτή.
5. Τη μη νομιμοποίηση τυχόν παράνομων ενεργειών.
6. Την παρακολούθηση της ακριβούς εκτέλεσης των όρων που έχουν τεθεί με αυτή από τις Αρχές προς τις οποίες αποστέλλεται, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους.
7. Να τηρούνται απαρέγκλιτα τα όσα αναγράφονται στην εισήγηση και στην θεωρημένη και εγκεκριμένη μελέτη από την Διεύθυνση Τεχνικών Έργων και Υποδομών του Δήμου Ρόδου, βάσει των οποίων ελήφθη η εν λόγω απόφαση του δημοτικού συμβουλίου Ρόδου.
Η ασφάλεια οδικής κυκλοφορίας έως υλοποίησης των εν λόγω ρυθμίσεων, οι απαραίτητες σημάνσεις, η ενημέρωση των πολιτών που άπτονται των παραπάνω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων καθώς και η υλοποίηση αυτών, αποτελούν μέριμνα και ευθύνη του Δήμου.
Η παρούσα δεν καλύπτει και δεν υποκαθιστά λοιπές απαιτούμενες κατά νόμο προβλεπόμενες στην περίπτωση γνωμοδοτήσεις (π.χ Συμβουλίου Αρχιτεκτονικής) και αδειοδοτήσεις.
Κατά της απόφασης αυτής μπορεί να ασκηθεί προσφυγή από οποιονδήποτε έχει έννομο συμφέρον ενώπιον του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, μέσα σε διάστημα τριάντα (30) ημερών από τη λήψη της.

Ένα σχόλιο στο Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις περιμετρικά των τειχών της Μεσαιωνικής Πόλης

  1. Avatar Ο/Η Manoschart λέει:

    Αν δεν απαγορευτει η σταθμευση και από τις δύο πλευρές της Παπάγου προς το Ήχος και Φως δεν πρόκειται να σταματήσει το μποτιλιάρισμα προς τοΜαντρακι ότι και να κανεται δημοτικοί άρχοντες που κανεται ότι μπορείτε για να μας κανεται την ζωή μας δύσκολη

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ