Γράφει ο
Εμμανουήλ Μοράρης
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Μείγμα που περιέχει αμύγδαλα, φιστίκια, αποξηραμένα φρούτα, κάσιους, είναι υγιεινό σνακ γεμάτο θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά!
Δημιουργήστε τη δική σας παραλλαγή με τα αγαπημένα σας αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς.
Ένα καλό κόλπο είναι αφού φτιάξεις το μείγμα ξηρών καρπών που θέλεις, να το βάλεις ανα μερίδες σε σακουλίτσες τροφίμων. Έτσι όταν θέλεις να φας, τρως μία σακουλίτσα και τέλος!
1. Καρύδια
Οφέλη: Υπάρχει ένας λόγος που οι vegans και οι veggies αγαπούν τα καρύδια.
Είναι η φυτική πηγή των ωμέγα-3 λιπαρών και σε βοηθούν να διατηρήσεις το αίσθημα του κορεσμού για περισσότερο. Αυτές οι μικροσκοπικές τροφές έχουν την υψηλότερη αντιοξειδωτική δράση από οποιονδήποτε άλλον κοινό ξηρό καρπό, χάρη στη μελατονίνη, τη βιταμίνη Ε και τις πολυφαινόλες (φυτικές ενώσεις) στο λεπτό φλοιό τους.
Τι μπορείτε να κάνετε με αυτά: Για γλυκά ή αλμυρά, τα καρύδια πάνε παντού. Προσθέσετε στη ζύμη για να φτιάξετε ένα κέικ με καρύδια, χουρμάδες και μέλι, τρίψετε τα σε μούσλι ή δώσετε τραγανή υφή σε μια σαλάτα.

2. Αμύγδαλα
Οφέλη: Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε υγιή λιπαρά, φυτικές ίνες, πρωτεΐνες, μαγνήσιο και βιταμίνη. Είναι αλήθεια ότι έχουν υψηλά λιπαρά, αλλά είναι μονοακόρεστα λιπαρά που προστατεύουν την καρδιά διατηρώντας τα επίπεδα της καλής χοληστερόλης και ελαχιστοποιούν την πείνα χωρίς τον κίνδυνο αύξησης του σωματικού βάρους.
Τι μπορείτε να κάνετε με αυτά:
Ένα απλό σακουλάκι με αμύγδαλα είναι ιδανικό σνακ αντί για πατατάκια ή σοκολάτα. Εναλλακτικά, μπορείτε να κάνετε την υπέρβαση και να φτιάξετε το δικό σας γάλα αμυγδάλου.

3. Κάσιους
Οφέλη: Με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε λιπαρά από ό,τι οι άλλοι ξηροί καρποί, τα κάσιους αποτελούν την τέλεια πηγή πρωτεϊνών, μαγνησίου, καλίου, σιδήρου, ψευδαργύρου και χαλκού, χωρίς να είναι επιβλαβή για την υγεία της καρδιάς.
Περιέχουν επίσης μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία προάγουν υγιή επίπεδα καλής χοληστερόλης.
Τι μπορείτε να κάνετε με αυτά: Αυτές οι κρεμώδεις απολαύσεις είναι το τέλειο σνακ, ενώ επίσης προσθέτουν μια υπέροχη γεύση σε πολλά πιάτα. Σε φαγητά και σαλάτες.

Που μπορείτε να τους βάλετε:
Τους αναμειγνύετε με βρώμη
Τους μπερδεύετε στα δημητριακά σας
Τους βάζετε στο γιαούρτι σας
Τους προσθέτετε στη σαλάτα σας
Τους βάζετε στα φρούτα σας

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ