Ατάκτως Ερριμμένα

Ανάμεσα στα ράφια

Ο κ. Μητσοτάκης επισκέφθηκε για δεύτερη φορά, το περασμένο Σάββατο, σούπερ μάρκετ .Υποθέτω πως εκτός από το  κοιτάζει τιμές, κάτι του έχουν ετοιμάσει από το αρμόδιο υπουργείο ως λύση. Καλή η προσπάθεια επικοινωνιακά αλλά ο πολίτης θα προτιμούσε χίλιες φορές να δει κάποιες τιμές προϊόντων να σταθεροποιούνται, παρά τον πρωθυπουργό να πηγαινοέρχεται ανάμεσα στα ράφια. Ενδιαφέρον το τρικ της μείωσης της τάξεως του 5% στις τιμές ορισμένων προϊόντων στα σούπερ μάρκετ -για το οποίο ζήτησε πληροφορίες ο πρωθυπουργός- αλλά ίσως χρειάζεται να θυμηθούμε, ότι πρόκειται για τα ίδια προϊόντα, που η τιμή τους είχε αυξηθεί κατά 14%, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, μόνο τον περασμένο μήνα, (συν τις προηγούμενες αυξήσεις ενάμιση χρόνο τώρα) οπότε το εν λόγω τρικ,  εκτός από ανεπαρκές, συνιστά και κοροϊδία. Η τιμή ενός προϊόντος (το λάδι ας πούμε) μέσα σε ένα χρόνο έχει αυξηθεί 70% έως και 100%. Από 7,5- 8 ευρώ που το έπαιρνες το αγοράζεις σήμερα 13- 15 ευρώ. Αν τώρα η εταιρεία αποφασίσει να σου κάνει «έκπτωση» 75 λεπτά για 6 μήνες, κοτσάρει και ταμπελάκι «μόνιμη μείωση τιμής» στα ράφια και όλο αυτό λέγεται «μέτρο κατά της ακρίβειας»; Παρεμπιπτόντως, να πούμε πως κανένας πια δεν πιστεύει στη θεωρία του «εισαγόμενου» πληθωρισμού -στα τρόφιμα- όταν την ίδια στιγμή έχει επιβάλει το υπουργείο Ανάπτυξης πρόστιμα σε τέσσερις πολυεθνικές εταιρείες και έπονται και άλλες – κι όχι μόνο πολυεθνικές – για υπερβολικό περιθώριο κέρδους.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου