Τοπικές Ειδήσεις

Μόνο ένα πλοίο με ελληνική σημαία εκτελεί πλόες στη γραμμή Κως-Bodrum!

• Το 90% των πλοίων από τη Μυτιλήνη ως τη Ρόδο που εκτελούν δρομολόγια από τα ελληνικά νησιά προς τα απέναντι παράλια, είναι με τουρκική ή άλλης χώρας σημαία, αναφέρει ο καπετάνιος και πλοιοκτήτης Γιώργος Κέλλης

Το 90% των πλοίων που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Ελλάδας-Τουρκίας από όλα τα νησιά που εκτελούν πλόες, από τη Λέσβο ως τη Ρόδο και το Καστελλόριζο προς τα απέναντι παράλια, είναι με τουρκική ή άλλης χώρας σημαία κι ελάχιστα πλέον έχουν απομείνει να υψώνουν ελληνική σημαία!
Το πρόβλημα του σκληρού ανταγωνισμού με τις μεγάλες ακτοπλοϊκές εταιρίες της Τουρκίας αγγίζει όλες τις μικρές ακτοπλοϊκές εταιρείες, που ξεκινούν από τα ελληνικά νησιά.
Όπως εξήγησε μιλώντας στη «δ» ο καπετάνιος και πλοιοκτήτης του ημερόπλοιου «Malena» Γιώργος Κέλλης, ο οποίος επί χρόνια δραστηριοποιείτο στη γραμμή Κως-Μπόντρουμ και φέτος άλλαξε «ρότα» επιλέγοντας να μετατρέψει το σκάφος σε εκδρομικό στη γραμμή Κως-Κάλυμνος-Ψέριμος-Πλάτη, πολλοί λόγοι και κυρίως ο σκληρός ανταγωνισμός με τις τουρκικές εταιρίες ανάγκασε την οικογένειά του να εγκαταλείψει τους πλόες προς την Τουρκία:
«Υπάρχει ένα νομικό πλαίσιο, το οποίο έχει -δυστυχώς- πολλά παραθυράκια. Για πάρα πολλούς λόγους αυτά τα “παραθυράκια” δεν φρόντισαν να τα κλείσουν. Αυτή τη στιγμή, το 90% της σύνδεσης Ελλάδας-Τουρκίας, ίσως και παραπάνω, των δρομολογίων που εκτελούνται από όλα τα ελληνικά νησιά, από τη Μυτιλήνη ως τη Ρόδο γίνονται με τουρκική ή άλλων χωρών σημαία και μόλις το 10% των πλοίων έχουν ελληνική (σημαία). Φαντασθείτε τώρα, ανταγωνιστικές τιμές, άλλες διαδικασίες κλπ.
Αυτό λοιπόν σε εμάς, επειδή χτυπούσαμε τα καμπανάκια στο παρελθόν ότι φροντίστε κάπως να φτιάξετε την κατάσταση, αλλά δυστυχώς δεν εισακουσθήκαμε, μας είχε δημιουργήσει ένα τόσο μεγάλο άγχος η όλη αυτή διαδικασία και ο ανταγωνισμός. Μιλάμε για μεγάλες τουρκικές ακτοπλοϊκές εταιρίες-μεγιστάνες, που εμείς δεν μπορέσαμε να τους ανταγωνισθούμε, δεν μπορούσαμε να ανταπεξέλθουμε σε όλο αυτό, όταν χτυπούσαν τις τιμές, όταν έκλειναν συμφωνίες με πρακτορεία με πολύ χαμηλότερες τιμές από μας, λόγω και της ισοτιμίας ευρώ-τουρκικής λίρας, οπότε αναγκαστικά αποφασίσαμε να αλλάξουμε πορεία.
Ο κόσμος επίσης δυσανασχετούσε με τους διαβατηριακούς ελέγχους, με τις καθυστερήσεις, με τις αφιξο-αναχωρήσεις, έπρεπε να ήμασταν on time στο λεπτό, γιατί αλλιώς οι λιμενικές αρχές μας επέβαλλαν πρόστιμο, έστω και για ένα λεπτό, κι έτσι όλο αυτό μας είχε προκαλέσει εύλογο άγχος καθημερινά για το πώς θα εξελιχθεί η διαδικασία. Αποφασίσαμε να “γυρίσουμε” το σκάφος σε εκδρομικό, από την Κω προς τα τρία νησιά Κάλυμνο, Ψέριμο και Πλάτη. Ψυχολογικά και μόνο έχουμε ξεκουρασθεί.
Από την Κω είναι δυστυχώς μόνο ένα σκάφος με ελληνική σημαία που εκτελεί τη σύνδεση Κως-Bodrum. Πέρυσι ήταν δύο πλοία, το ένα ήταν το δικό μας… Και δεν ξέρω από Μυτιλήνη ως Ρόδο αν υπάρχει πλέον άλλο με ελληνική σημαία…».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου