Ειδήσεις

Πώς σχολιάζουν οι υπάλληλοι της Διεύθυνσης Συγκοινωνιών την έκθεση του κ. Φιλ. Τριομμάτη

Οι υπάλληλοι της Δ/νσης Μεταφορών και Επικοινωνιών Δωδ/νήσου, μας απέστειλαν την ακόλουθη επιστολή, σχετικά με την ετήσια έκθεση του Περιφερειακού Συμπαραστάτη του Πολίτη κ. Φιλ. Τριομμάτη:
Μετά λύπης μας διαβάσαμε την ετήσια έκθεση για το 2015 του Περιφερειακού Συμπαραστάτη του Πολίτη, κ. Τριομμάτη Φίλιππου, μέρος της οποίας δημοσιεύτηκε στις 20-3-2016 στην εφημερίδα σας σχετικά με τη «χαώδη κατάσταση» και την κακοδιοίκηση στη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών Δωδεκανήσου. Απαντώντας στα ανωτέρω έχουμε να σας γνωρίσουμε τα ακόλουθα:
➢ Στην Υπηρεσία μας δεν έχει διαβιβαστεί μέχρι σήμερα καμία καταγγελία για σοβαρές περιπτώσεις κακοδιοίκησης ή σοβαρές παραβάσεις υπαλλήλων μας από τον κ. Τριομμάτη Φίλιππο και παρακαλούμε όπως προσκομίσει τα σχετικά έγγραφα στη Δ/νση μας.
➢ Η επίσκεψη του κ. Τριομμάτη Φιλίππου στις 5/8/2015 στη Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών Δωδ/σου έγινε όχι μόνο με την έγκριση, αλλά και με την προτροπή του κ. Μπάρδου Χρήστου εντεταλμένου περιφερειακού συμβούλου και πολιτικού προϊσταμένου μας, προκειμένου να καταγραφούν τα προβλήματα. Για τις συζητήσεις και τις συνομιλίες που διεξήχθησαν υπήρχε διαβεβαίωση του ιδίου για τον απόρρητο και εμπιστευτικό χαρακτήρα τους, αφού ο μοναδικός σκοπός τους ήταν η επίλυση των καθημερινών προβλημάτων και η βελτίωση των συνθηκών εξυπηρέτησης του πολίτη. Ποιος, λοιπόν, είναι ο λόγος της δημοσιοποίησης τους και τι εξυπηρετεί;
➢ Μάλιστα, ο Περιφερειακός Συμπαραστάτης του πολίτη αναφέρει ότι όλα τα στοιχεία της κακοδιοίκησης τα διαπίστωσε ο ίδιος με αυτοψία που πραγματοποίησε. Όμως, τι ακριβώς διαπίστωσε, κατά τη χρονική διάρκεια της αυτοψίας; Μήπως, απλά, την τρομερή υποστελέχωση της Δ/νσης Μεταφορών & Επικοινωνιών Δωδ/σου, η οποία ετησίως διεκπεραιώνει τουλάχιστον 37.000 υποθέσεις πολιτών με τοποθετημένους 3 υπαλλήλους στο Τμήμα Αδειών Οδήγησης, 3 υπαλλήλους στο Τμήμα Αδειών Κυκλοφορίας και με τον προϊστάμενο του Τεχνικού Τμήματος να διεκπεραιώνει όλες τις υποθέσεις της αρμοδιότητας του, μόνος του; Μήπως, η υποστελέχωση αφορά εν γένει όλες τις υπηρεσίες της περιφέρειας και όχι μόνο τη δική μας διεύθυνση;
➢ Για το Τμήμα Αδειών Κυκλοφορίας είναι γνωστό πλέον ότι σήμερα πραγματοποιούνται αυθημερόν οι μεταβιβάσεις, τα αντίγραφα και οι προσωρινές ακινησίες των οχημάτων με αποτέλεσμα ο πολίτης να μην χρειάζεται να έλθει για 2η φορά στην Υπηρεσία μας, προκειμένου να εξυπηρετηθεί. Οι υπόλοιπες υποθέσεις διεκπεραιώνονται το πολύ σε 2 ή 3 ημέρες, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων που παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα. Το αρχείο με τις πινακίδες έχει πλέον μεταφερθεί και βρίσκεται στον 1ο όροφο της Υπηρεσίας σε ασφαλή και προστατευμένο χώρο με αποτέλεσμα χωροταξικά να λειτουργεί ομαλά η όλη διαδικασία. Όσον αφορά στους ιδιώτες – διεκπεραιωτές και την πρόσβαση τους στο αρχείο της Υπηρεσίας μας δεν ισχύει κάτι τέτοιο, οπότε καμία κακοβουλία δεν ευσταθεί σχετικά με την ασφάλεια του αρχείου, τα στοιχεία του οποίου παρεμπιπτόντως είναι καταχωρημένα στο on-line του ΥΜΕ. Επίσης, έχουν προχωρήσει οι διαδικασίες για την εγκατάσταση του on-line του ΥΜΕ στο Τμήμα Μεταφορών Καρπάθου προκειμένου να εκδίδονται οι άδειες κυκλοφορίας από εκεί και να μην υπάρχει περαιτέρω καθυστέρηση.
➢ Για το Τμήμα Αδειών Οδήγησης, ειδικά το 2015, υπήρξε κάποια καθυστέρηση, εκτός των άλλων αιτημάτων, κατά τη διεκπεραίωση των υποθέσεων για ένα και μοναδικό λόγο που αυτός ήταν η κατάθεση 9.000 αδειών οδήγησης μοτοποδηλάτων τα οποία μεταφέρθηκαν από την Τροχαία στις αντίστοιχες Δ/νσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών στις οποίες, πλέον, ανήκει η αρμοδιότητα. Το σύστημα RESPER λειτουργεί, πλέον, κανονικά, ενώ όσον αφορά στις κληρώσεις δεν προβλέπεται για την Υπηρεσία μας η ηλεκτρονική κλήρωση σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία. Ακόμη, για το χώρο πραγματοποίησης των πρακτικών εξετάσεων υποψήφιων οδηγών δικύκλων, γίνονται συνεχείς προσπάθειες από τον πολιτικό προϊστάμενο της Υπηρεσίας μας, κ. Χρήστο Μπάρδο σε συνεργασία με το Δήμο Ρόδου για παραχώρηση ενός οικοπέδου γειτονικά του κτηρίου της Δ/νσης μας, για τη διαμόρφωση κατάλληλου χώρου. Παράλληλα, μετά από προσπάθειες του κ. Μπάρδου έχει εγκατασταθεί για πρώτη φορά όλος ο απαραίτητος ηλεκτρονικός εξοπλισμός στο Τμήμα Μεταφορών Καρπάθου σχετικά με τη διενέργεια θεωρητικών εξετάσεων υποψήφιων οδηγών, δράση η οποία επιτέλους θα απαλλάξει από την ταλαιπωρία των κατοίκων Καρπάθου και Κάσου για τη μετακίνησή τους στη Ρόδο.
➢ Για το Τεχνικό Τμήμα σας γνωρίζουμε ότι έχουν εκδοθεί από το Σεπτέμβριο του 2015 έως και σήμερα, το 80% νέων ενιαίων αδειών των πρατηρίων υγρών καυσίμων της νήσου Ρόδου, Σύμης και Μεγίστης. Ακόμη, έχουν πραγματοποιηθεί μέσα στο έτος 2015 έλεγχοι σ’ όλες τις σχολές υποψηφίων οδηγών, καθώς και έλεγχοι σε παρανόμως λειτουργούντα συνεργεία. Επιπλέον, με προσπάθειες του κ. Μπάρδου Χρήστου έγινε η προμήθεια ειδικού εκτυπωτή διπλωμάτων ADR προκειμένου να εξυπηρετούνται οι πολίτες της δικής μας Περιφέρειας, μιας και το ΥΜΕ αδυνατούσε να μας τον προμηθεύσει. Ακόμη, για πρώτη φορά το έτος 2015 διενεργούνται, πλέον, εξετάσεις ΣΕΚΑΜ – ΣΕΚΟΟΜΕΕ.
➢ Το Τμήμα ΚΤΕΟ διαθέτει όλες τις απαραίτητες πιστοποιήσεις σύμφωνα με το ISO 2001 για τη λειτουργία του. Όσον αφορά τη γραμμή δικύκλων, κανένα δημόσιο ΚΤΕΟ σ’ όλη την επικράτεια δεν διαθέτει γραμμή δικύκλων, παρόλα αυτά ο κ. Μπάρδος Χρήστος έχει ξεκινήσει τη διαδικασία για τη δυνατότητα εγκατάστασης και λειτουργίας μιας τέτοιας γραμμής. Ακόμη, υπάρχει πρόβλεψη για την πάγια και διαρκή συντήρηση των μηχανημάτων του ΚΤΕΟ, ενώ σχετικά με την κινητή μονάδα ο αρμόδιος πολιτικός προϊστάμενος έχει προβεί στις απαιτούμενες κατά το νόμο ενέργειες για το δαπανηρό εκσυγχρονισμό της κινητής μονάδας, αλλά και της πιστοποίησης άλλων υπαλλήλων της περιφερειακής ενότητας. Επίσης, το Τμήμα ΚΤΕΟ προχώρησε σε ενημέρωση όλων των πολιτών μέσω των ΚΕΠ σε σχέση με τις αλλαγές που έχουν επέλθει στον τρόπο λειτουργίας του Τμήματος.
➢ Τέλος, όσον αφορά στο Τμήμα Γραμματειακής Υποστήριξης έχει ήδη μεταφερθεί σε μεγαλύτερο, άνετο και κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο.
Σε γενικές γραμμές θεωρούμε ότι τα προβλήματα της Υπηρεσίας μας έχουν να κάνουν με την έλλειψη επιπλέον χώρων και ανθρώπινου δυναμικού για τη διεκπεραίωση του μεγάλου όγκου των εισερχομένων αιτημάτων, αν και λαμβάνοντας υπόψη τα προαναφερόμενα έχουν γίνει μέχρι και σήμερα σημαντικές προσπάθειες και βελτιώσεις. Προς αυτή την κατεύθυνση και με στόχο την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη έχουν δημιουργηθεί ενημερωτικά έντυπα για τα δικαιολογητικά και τις διαδικασίες που αφορούν τις αρμοδιότητες μας στον ιστότοπο της Περιφέρειας. Θεωρούμε ότι όλο αυτό είναι άδικο για τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των υπαλλήλων οι οποίοι καλούνται σε καθημερινή βάση να εξυπηρετούν περίπου 300 πολίτες κατά μέσο όρο. Μία επίσκεψη κατά τις ώρες εξυπηρέτησης του κοινού μπορεί να επαληθεύσει τα λεγόμενα μας. Επίσης, είναι άδικο για την ίδια την περιφερειακή αρχή και τον ίδιο τον Περιφερειάρχη, αλλά κυρίως για τον πολιτικό μας προϊστάμενο κ. Μπάρδο Χρήστο ο οποίος σχεδόν σε καθημερινή βάση (κάτι πρωτόγνωρο για την Υπηρεσία) και χωρίς κανένα προσωπικό όφελος  βρίσκεται στην Υπηρεσία μας και προσπαθεί να συμβάλλει στην επίλυση των ζητημάτων.
Εκ της διευθύντριας, των προϊσταμένων τμημάτων και των υπαλλήλων της Δ/νσης Μεταφορών και
Επικοινωνιών Δωδεκανήσου

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου