Τις δικές της ευχές απέστειλε η Ε.Α.Σ. ΣΕΓΑΣ Δωδεκανήσου για την εορταστική περίοδο.
Αναλυτικά:
«Ο πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. της Ε.Α.Σ. ΣΕΓΑΣ Δωδεκανήσου σας εύχονται καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2021, με ευχές να επιστρέψουμε σύντομα και υγιείς στον κλασικό αθλητισμό που αγαπάμε και υπηρετούμε».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













