Το δικό του μήνυμα για τα 51 χρόνια από το πραξικόπημα των συνταγματαρχών στην Ελλάδα, στέλνει ο πρωθυπουργός με ανάρτησή του στο Τwitter.
«Το μέλλον μας δεν είναι ο φασισμός, ο ολοκληρωτισμός και ο απομονωτισμός, αλλά η διαρκής εμβάθυνση της Δημοκρατίας, η ενίσχυση του λαϊκού παράγοντα και η διεύρυνση των δικαιωμάτων. Μήνυμα για τα 51 χρόνια από το πραξικόπημα της #21_Απριλίου».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














