Την ώρα που η Ελλάδα θρηνεί πάνω από 25.000 νεκρούς από την πανδημία, την ώρα που την Πέμπτη 17/2/2022 και Παρασκευή 18/2/2022, ακόμη 173 συνάνθρωποι μας έχασαν τη ζωή τους , τα κρούσματα τσίμπησαν τις 20.000, ο ΠΟΥ παρουσιάζει στοιχεία που δείχνουν ανοδική τάση του αριθμού θανάτων από κορωνοϊό και ότι ο ιός κάθε άλλο παρά «έκανε τον κύκλο του» και μάλιστα με δεδομένο ότι το υπερχρήσιμο εργαλείο των μέχρι τώρα εμβολίων δεν αποτελεί πανάκεια, είναι ασφαλές έδαφος για να προσυπογράφει η Επιτροπή πολιτικές υποδείξεις χαλάρωσης και εφησυχασμού; Να δημιουργεί μια επίπλαστη εικόνα επαναφοράς της «κανονικότητας», κηρύσσοντας στην ουσία το…τέλος της πανδημίας; Το απάντησε ο ο καθηγητής Περιβαλλοντικής Μηχανικής του ΑΠΘ Δημοσθένης Σαρηγιάννης: «Το θέμα είναι αν είμαστε εντάξει να έχουμε 70 νεκρούς την ημέρα για ακόμη ενάμιση μήνα! Αν είμαστε εντάξει με αυτό… ok».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















