Αναβλήθηκε η δίκη καθηγητή που κατηγορείται για κατάχρηση ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση
Για την 5η Μαρτίου 2024 αναβλήθηκε χθες από το Τριμελές Εφετείο Δωδεκανήσου η δίκη ενός 54χρονου καθηγητή θετικών επιστημών που κρίθηκε πρωτοδίκως ένοχος για κατάχρηση ανηλίκου κατ’ εξακολούθηση ...


.gif)













